نایت‌دایو استودیوز (Nightdive Studios) پس از گذشت حدود دو سال از معرفی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی System Shock، برای مدتی توسعه‌ی آن را به حالت تعلیق درآورده است. نایت‌دایو در صفحه‌ی رسمی کیک‌استارتر نسخه‌ی بازسازی شده‌ی System Shock از به تعلیق درآمدن توسعه‌ی آن به دلیل دشواری‌های ساخت بازی و محدودیت‌های مالی خبر داده است. مدیر […]

توسعه‌ی System Shock Remake برای مدت محدودی به حالت تعلیق درآمد

نایت‌دایو استودیوز (Nightdive Studios) پس از گذشت حدود دو سال از معرفی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی System Shock، برای مدتی توسعه‌ی آن را به حالت تعلیق درآورده است.

نایت‌دایو در صفحه‌ی رسمی کیک‌استارتر نسخه‌ی بازسازی شده‌ی System Shock از به تعلیق درآمدن توسعه‌ی آن به دلیل دشواری‌های ساخت بازی و محدودیت‌های مالی خبر داده است. مدیر عامل این استودیو یعنی استیفن کیک (Stephen Kick) توضیح داده که اهداف و خواسته‌های تیم طی روند توسعه از امکانات پروژه فراتر رفته زیرا از یک Remaster به یک بازی کاملاً جدید رسیده‌اند و از موتور Unity به Unreal Engine کوچ کرده‌اند که همه‌ی این‌ها نیازمند زمان و هزینه‌ی بیشتری است.

کیک می‌گوید که با “رشد هدف و تصور کلی و تغییر تیممان، وسعت کار و همچنین بودجه‌ی ما هم تغییر کرد”. وی ضمناً می‌افزاید که “هرچه بیشتر برروی بازی کار می‌کردیم، چیزهای بیشتری می‌خواستیم و بیشتر به عناصر اصلی که System Shock را به یک بازی عالی تبدیل می‌کرد، نزدیک می‌شدیم”.

علاوه بر این‌ها استیفن کیک گفته است که “مسیر اشتباهی” را برای این بازسازی طی کرده‌اند و درحالی که این پروژه در حالت تعلیق است، تیمشان دوباره این مسیر را بررسی می‌کند تا دوباره به هدف و چشم‌انداز اصلی پروژه بازگردند. البته همان‌طور که مشخص است این وقفه در توسعه، موقت بوده و کار روی پروژه با تیم اصلی از سر گرفته خواهد شد.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی System Shock در مارس ۲۰۱۶ معرفی شد و در کیک‌استارتر نیز مبلغ ۱٫۳ میلیون دلار را از ۲۱ هزار حامی جمع‌آوری کرد. این عنوان قرار است برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع متن: gamefa