همانطور که ‌می‌دانید شرکت یوبی سافت به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد بازی های کمتری را منتشر کند تا روی کیفیت آن ها متمرکز شود، اما هیچ مانعی از ارائه برخی از پورت ها و نسخه های ریمستر وجود ندارد. نسخه ریمستر بازی های Rayman Origins و Assassin’s Creed 3 می توانند عناوین […]

نسخه ریمستر بازی های Rayman Origins و Assassin’s Creed III در راه کنسول های نسل هشتم

همانطور که ‌می‌دانید شرکت یوبی سافت به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد بازی های کمتری را منتشر کند تا روی کیفیت آن ها متمرکز شود، اما هیچ مانعی از ارائه برخی از پورت ها و نسخه های ریمستر وجود ندارد. نسخه ریمستر بازی های Rayman Origins و Assassin’s Creed 3 می توانند عناوین بعدی این شرکت باشند.

در واقع، وب سایت PEGI، سازمانی که بازی های ویدیویی را از نظر سنی دسته بندی می‌کند، دو بازی ذکر شده را در Xbox One لیست کرده است. این شرکت در حساب توئیتر خود (که در پایین این مطلب آن را می‌خوانید) به این دو بازی اشاره کرده و در وب سایت رسمی خود صفحه این بازی ها را اضافه کرده است.

پس از انتشار اخیر نسخه فیزیکی از بازی South Park: The Stick of Truth بر روی کنسول های نسل هشتم و انتشار بازی Assassin’s Creed Rogue Remastered در ماه های آینده،بعید بنظر نمی‌رسد که بازی های محبوب و خوبی همچون Rayman Origins و Assassin’s Creed III که در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ منتشر شدند، برای کنسول های نسل هشتم نیز منتشر شوند.

مطمئنا، انتظار می رود برای اعلام رسمی انتشار این دو بازی از سوی شرکت یوبی سافت برای کنسول های نسل هشتم صبر کنید، زیرا هنوز این خبر از سوی این ناشر فرانسوی تائید نشده است. گفته می شود، بازی های کمی لیست شده اند که شرکت های سازنده آن ها هنوز ساخت این بازی هارا تائید نکرده‌اند، مانند بازی Assassin’s Creed Rogue که قبل از تائید رسمی از سوی یوبی سافت، لیست شده بود.

در این لحظه تنها می‌توان منتظر اعلام و تائید این موارد توسط شرکت یوبی سافت مبنی بر انتشار نسخه ریمستر بازی های Assassin’s Creed 3 و Rayman Origins بود ( بهینه سازی بازی ها در کنسول های پلی‌استیشن ۴ پرو و یا ایکس باکس وان ایکس، نسخه فیزیکی، قیمت و غیره )

ایکس باکس وان: بازی “Rayman Origins” همراه با درجه سنی ۷+ سال منتشر خواهد شد!

— PEGI Rating System (@PEGI_RATING) February 15, 2018

 

ایکس باکس وان: بازی “Assassin’s Creed III” همراه با درجه سنی +۱۸ سال منتشر خواهد شد!

— PEGI Rating System (@PEGI_RATING) February 15, 2018

منبع متن: gamefa