در جدیدترین قسمت پردیس‌کست، با یک مصاحبه جذاب و البته پرونده‌ای متفاوت همراه شما هستیم.

"گرگ کَزَوین" (Greg Kasavin)، چهل ساله، متولد مسکو، فارغ‎التحصیل رشته "ادبیات انگلیسی" از دانشگاه "بارکلی کالیفورنیا"، با سابقه فعالیت 10 ساله در وبسایت "گیم‎اسپات" از کارآموزی تا در نهایت رسیدن به مقام سردبیری و سپس خروج از حوزه نقد و ورود به دنیای بازی‎سازی.

 کزوین امروز "نویسنده" و "کارگردان" استدیو بازی‎سازی مستقل "Supergiant Games" است که با سه‎گانه درخشان "Bastion"، "Transistor" و در نهایت "Pyre" توانسته تعریف جدیدی از استاندارد در سطح کیفی و روایی در مدیوم بازی‎ها چه "مستقل" و چه "جریان اصلی" ایجاد کند، آثاری که ساعت‎ها می‎توان در موردشان بحث کرد و نوشت و همین امر هم بهانه خوبی بود برای ما که به سراغ ایشان برویم و راجع‎به آثار دغدغه‎هایش با او به گفت‎وگو بپردازیم، متن پیش‎رو خلاصه‎ای است فاکتور گرفته شده از تمام عینیتی که از مواجه با یکی از تاثیرگذارترین افراد حوزه گیم توانستیم بدان برسیم، هرچند که تلاش داشتیم در انتقال مفاهیم کوتاهی صورت نگیرد.

در این قسمت از پردیس‌کست ضمن صحبت و تحلیل آثار درخشان استودیوی Supergiant، مصاحبه‌ای را نیز با "گرگ کَزَوین" خواهیم داشت.

دانلود پردیس‌کست - ویژه برنامه استودیو Supergiant

محتوا: تحلیل آثار Supergiant Games توسط محمد تقوی، کسرا کریمی اصل و سید محمدرضا مجاب و در آخر نسخه اوریجینال مصاحبه با Greg Kasavin

مطالعه نسخه نوشتاری و ترجمه شده مصاحبه با Greg Kasavin

منبع متن: pardisgame