در جدیدترین قسمت پردیسکست، با یک مصاحبه جذاب و البته پروندهای متفاوت همراه شما هستیم.
"گرگ کَزَوین" (Greg Kasavin)، چهل ساله، متولد مسکو، فارغالتحصیل رشته "ادبیات انگلیسی" از دانشگاه "بارکلی کالیفورنیا"، با سابقه فعالیت 10 ساله در وبسایت "گیماسپات" از کارآموزی تا در نهایت رسیدن به مقام سردبیری و سپس خروج از حوزه نقد و ورود به دنیای بازیسازی.
کزوین امروز "نویسنده" و "کارگردان" استدیو بازیسازی مستقل "Supergiant Games" است که با سهگانه درخشان "Bastion"، "Transistor" و در نهایت "Pyre" توانسته تعریف جدیدی از استاندارد در سطح کیفی و روایی در مدیوم بازیها چه "مستقل" و چه "جریان اصلی" ایجاد کند، آثاری که ساعتها میتوان در موردشان بحث کرد و نوشت و همین امر هم بهانه خوبی بود برای ما که به سراغ ایشان برویم و راجعبه آثار دغدغههایش با او به گفتوگو بپردازیم، متن پیشرو خلاصهای است فاکتور گرفته شده از تمام عینیتی که از مواجه با یکی از تاثیرگذارترین افراد حوزه گیم توانستیم بدان برسیم، هرچند که تلاش داشتیم در انتقال مفاهیم کوتاهی صورت نگیرد.
در این قسمت از پردیسکست ضمن صحبت و تحلیل آثار درخشان استودیوی Supergiant، مصاحبهای را نیز با "گرگ کَزَوین" خواهیم داشت.
دانلود پردیسکست - ویژه برنامه استودیو Supergiant
محتوا: تحلیل آثار Supergiant Games توسط محمد تقوی، کسرا کریمی اصل و سید محمدرضا مجاب و در آخر نسخه اوریجینال مصاحبه با Greg Kasavin
مطالعه نسخه نوشتاری و ترجمه شده مصاحبه با Greg Kasavin
منبع متن: pardisgame