Halo

به نظر می‌رسد که 343 Industries به دنبال بازخورد بازیکنان است تا ویزگی‌های جدیدی در آپدیت بعدی Halo MCC قرار دهد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، در وبسایت رسمی Halo Waypoint پست جدیدی منتشر شده که در‌آن برایان جرارد مدیر بخش جامعه بازیکنان که با نام کاربری Ske7ch شناخته می‌شود از طرفداران خواسته تا پیشنهادات خود را در مورد ویژگی‌های جدید بگویند اما این نکته را هم اضافه کرده که ذکر این پیشنهادات به معنای حتما اجرایی شدن آن‌ها نیست. او می‌نویسد:

"منظور قول دادن یا هیچ تعهدی نسبت به اجرای این ایده‌ها نیست بلکه بیشتر تمرینی برای ارزیابی ویژگی‌های جدید احتمالی است که جامعه فعلی ما بیشتر خواهان آن‌ها هستند. تکرار می‌کنم که فرض را بر این نگیرید که همه‌ی این ویژگی‌ها در  MCC قرار داده می‌شوند."

طبق گفته‌هایی که شده، بهبودهای مربوط به شبکه و قسمت آنلاین نیاز به ذکر نیستند چون که برای این موارد برنامه‌هایی تعبیه شده است. همچنین قرار است سرورهای اختصاصی برای تمامی عناوین بهبود یابد و افزایش کیفیت مربوط به Xbox One X نیز قول داده شده است.

جرارد به این موضوع هم اشاره کرده که تیم سازنده از خواسته طرفداران برای یک نسخه PC عنوان Master Chief Collection آگاه است اما آوردن بازی به  PC از ویژگی‌های در نظر گرفته شده نیست.

منبع متن: pardisgame