Cyberpunk 2077

پیوتر نیلابوویچ (Piotr Nielubowicz) و آدام کیسنکی (Adam Kiciński) از استودیوی CD Projekt Red، در رویداد Pareto Securities Gaming Seminar 2018 شرکت کردند و در رابطه با موارد زیادی مثل GWENT ،GOG و از همه مهم‌تر، بازی مورد انتظار نقش‌آفرینی خود به نام Cyberpunk 2077 به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش پردیس گیم، تمرکز کامل استودیو برروی Cyberpunk 2077 قرار دارد و بیش از 300 نفر از کارمندان آن‌ها به توسعه این بازی می‌پردازند. ظاهرا این استودیو از بابت ساخت آن بسیار هیجان‌زده است زیرا بر خلاف سری The Witcher به جهان، فرهنگ و شخصیت‌هایی از پیش تعریف شده وابسته نیستند. طبق گفته این دو، هدف آن‌ها ساخت یک بازی بسیار جاه‌طلبانه است که بتواند یک فرانچایز "بلاک‌باستر" را برای آن‌ها آغاز کند.

همچنین آن‌ها می‌گویند Cyberpunk 2077 یک نقش‌آفرینی تکامل یافته با "گیم‌پلی به‌نظیر و بی‌انتها" خواهد بود؛ عنوانی که طرفداران قدیمی این سبک به‌طور کامل می‌توانند از آن لذت ببرند و فقط یک بازی با داشتن عناصر نقش‌آفرینی نیست. با توجه به گفته‌های CD Projekt Red، این بازی به‌صورت "دست‌ساز" است که شاید به معنای توجه زیاد آن‌ها به جزئیات باشد اما با در نظر گرفتن کار بی‌نقص این افراد با The Witcher 3، چنین چیزی باعث تعجب نمی‌شود.

هیچ صحبتی از تاریخ انتشار بازی نشد و سازندگان گفتند بازی زمانی منتشر می‌شود که "آماده باشد." علاوه بر این، آن‌ها گفتند که برای بازی طوری بازاریابی نمی‌کنند که فقط یک تبلیغ معمولی به‌نظر برسد. به جای آن، کمپین تبلیغاتی Cyberpunk 2077 روزی به عنوان یک سوپرایز آغاز خواهد شد.

منبع متن: pardisgame