هفته گذشته طی جلسه دونالد ترامپ با افراد منتخب از صنعت بازی‌های ویدیویی، یک نمایش از لحظات خشونت‌آمیز بازی‌های مختلف نشان داده شد و در کانال رسمی کاخ سفید برای یوتیوب هم به نمایش در آمد.

به گزارش پردیس گیم، ساعاتی قبل Games for Change که در سال 2004 برای تسهیل ساخت و توزیع بازی‌ها به عنوان ابزاری برای تاثیر اجتماعی در فعالیت‌های انسان‌دوستانه و آموزشی تاسیس شد، ویدیویی را در پاسخ به کاخ سفید منتشر کرد. همان‌طور که خودتان می‌بینید، این ویدیو لحظاتی فوق‌العاده زیبا از صلح و آرامشی را نشان می‌دهد که بازی‌های ویدیویی توانایی خلق آن‌ها را دارند. 

در این ویدیو می‌توان عناوین مختلفی مثل Abzû ،Life is Strange ،The Last of Us ،The Witness را در کنار سایر بازی‌ها مانند Shadow of the Colossus ،Overwatch ،Breath of the Wild ،Horizon Zero Dawn مشاهده کرد. همچنین نمونه‌های قدیمی‌تری از جمله LittleBigPlanet ،Mirror’s Edge ،Firewatch ،Ori and the Blind Forest و Fortnite هم در آن حضور دارند.

 Games for Change در توضیحات ویدیو نوشته است:

"بعد از اینکه دیدیم کاخ سفید ویدیویی را منتشر کرد تا بازی‌های ویدیویی را به عنوان نهایت خشونت شرح دهند، ما احساس کردیم که باید دید متفاوتی از بازی‌های ویدیویی را به اشتراک بگذاریم. بازی‌های ویدیویی، سازندگان خلاق آن‌ها و جامعه عظیم بازیکنانش بسیار فراتر از آن چیزی هستند که ویدیوی کاخ سفید به نمایش گذاشته است. ما می‌خواستیم ویدیویی به مدت زمان یکسان بسازیم تا سرزنش ناحق کاخ سفید بر بازی‌های ویدیویی را به چالش بکشیم. ما از شما می‌خواهیم به جشن ویژگی‌های چند منظوره بازی‌های ویدیویی بپیوندید: زیبایی، خلاقیت و شادی که در این رسانه موارد ذاتی و طبیعی محسوب می‌شوند. این برای تمام توسعه‌دهندگان و بازیکنانی است که بازی‌های ویدیویی را برای ارتباط با دوستان، آرامش، به اشتراک گذاری تجربه‌ها، یادگیری در رابطه با چیزهای جدید، الهام‌گیری و کشف ناشناخته‌ها مورد استفاده قرار می‌دهند."

در ادامه می‌توانید این ویدیوی زیبا را مشاهده کنید:


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame