Yakuza 0-2

در جریان یکی از رویدادهای Yakuza در یکی از گالری‌های شهر کالیفرنیا، تهیه کننده‌ی این سری یعنی Daisuke Sato، اطلاعات جالبی را در خصوص آینده‌ی این سری به اشتراک گذاشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از دوئل شوکرز، طبق گفته‌ی Daisuke Sato ممکن است در آینده شاهد بازی Yakuza 0-2 باشیم، با توجه به موفقیت و محبوبیت نسخه‌ی اول چنین چیزی دور از انتظار نیست و ممکن است وقایع این بازی در میان دو عنوان Yakuza 0 و نسخه‌ی اول این بازی باشد. البته Daisuke Sato هیچ چیزی را تائید نکرده و هنوز معلوم نیست یا حتما ساخته می‌شود یا نه.

او همچنین در مورد نسخه‌ی آینده‌ی این سری بازی که تحت نام رمزی Shin Yakuza شناخته می‌شود، اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت. این بازی در مکان‌های جدید اتفاق خواهد افتاد و ما با شخصیت‌های کاملا جدیدی دیدار خواهیم کرد.

Shin Yakuza پس از نسخه‌ی ششم این بازی رخ می‌دهد و البته چند شخصیت محبوب از سری که در نسخه‌های قبلی بودند، در این بازی حضور خواهند داشت.

همچنین شخصیت اصلی این بازی Ichiban خواهد بود که با شخصیت اصلی نسخه‌های پیشین یعنی Kazuma Kiryu بسیار متفاوت خواهد بود. Kazuma از همان ابتدا مورد حمایت بسیاری از دوستانش بود، اما Ichiban در پائین‌ترین درجه‌ی Yakuza‌ قرار دارد و هیچ حمایت و پشتیبانی ندارد.

در پایان Daisuke Sato اعلام کرد که اگر سازندگان Tekken 7 یعنی شرکت Bandai Namco قبول کند، آن‌ها علاقه دارند تا Kazuma Kiryu در این بازی حضور یابد.

منبع متن: pardisgame