به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، شرکت CD Projekt برای تقویت توسعه بازی مورد انتظار خود یعنی Cyberpunk 2077 استودیو جدیدی را در لهستان تاسیس کرد. این استودیو جدید با نام CD Projekt Red Wroclaw شناخته خواهد شد و در شهری با همین نام فعالیت خواهد کرد.

استودیو جدید 18 عضو خبره دارد که اعضای آن قبلا بر روی عناوینی مانند Hitman ،Call of Juarez و Dying Light کار کرده‌اند و حال هسته اصلی Wroclaw Studio را تشکیل می‌دهند.

آقای "آدام بادوسکی" کارگردان Cyberpunk در مورد تشکیل استودیو جدید گفت:

"اعضای CD Projekt Red Wroclaw به غیر از این که در تکنولوژی اطلاعات بسیار بالایی دارند، از همه جهت افراد بسیار خوبی به حساب می‌آیند. ما بازیکنان، خلاقیت، آزادی و کیفیت بازی‌ها را بالاتر از کسب و کار قرار می‌دهیم. این افراد نه تنها چنین سیاستی را دنبال می‌کنند بلکه بسیار شبیه سایر سازندگان در CD Projekt می‌باشند. فکر می‌کنم چنین روحیه‌ای برای ساخت عناوین خارق‌العاده ضروری است."

به نظر می‌رسد این آخرین نشانه آماده شدن برای رونمایی دوباره از Cyberpunk می‌باشد. با توجه به اخبار اخیر و لیست شرکت‌های حاضر در E3، به نظر می‌رسد در این نمایشگاه شاهد یک رونمایی کامل از Cyberpunk 2077 باشیم.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع متن: pardisgame