حال می‌توان انتظار این را داشت که CD Projekt RED با در اختیار داشتن یک شعبه جدید، روند ساخت عنوان CyberPunk 2077 را سرعت ببخشد. این استودیوی جدید، در شهر روکلو کشور لهستان واقع شده است که می‌تواند در پروسه ساخت این بازی کمک زیادی به توسعه دهندگان آن کند. با این که هنوز نمی‌دانیم […]

CD Projekt RED استودیوی جدیدی در کشور لهستان به مجموعه خود اضافه کرد

حال می‌توان انتظار این را داشت که CD Projekt RED با در اختیار داشتن یک شعبه جدید، روند ساخت عنوان CyberPunk 2077 را سرعت ببخشد. این استودیوی جدید، در شهر روکلو کشور لهستان واقع شده است که می‌تواند در پروسه ساخت این بازی کمک زیادی به توسعه دهندگان آن کند.

با این که هنوز نمی‌دانیم که چه زمانی قرار است با بازی به شدت مورد انتظار CD Projekt RED یعنی CyberPunk 2077 بیشتر آشنا شویم تیم توسعه دهنده آن با خرید یک استودیوی جدید، در حال گسترش تعداد کارکنان خود است. این بازی که توسط سازندگان با سبک اشکن نقش آفرینی معرفی شده است، پیش از عنوان The Witcher 3 رونمایی شد که واقعا زمان زیادی است. در حال حاضر ما فقط می‌دانیم که این بازی در دست توسعه قرار دارد و به سختی در حال پیش‌روی است و همینطور شایعاتی نیز در خصوص این بازی به گوش می‌رسد که اعلام می‌دارد این بازی در رویداد E3 امسال حضور خواهد داشت و ما سرانجام می‌توانیم اطلاعاتی از آن به دست بیاوریم. در حال حاضر این‌ها تمام چیزهایی است که ما از این بازی می‌دانیم.

اخیرا خبری منتشر شده که توجه همه را به خود جلب کرده است که مانند هر چیزی که درمورد این بازی وجود دارد، عجیب است. طبق آخرین اخبار به دست آمده به نظر می‌رسد که CD Projekt RED استودیوی جدیدی در شهر روکلو لهستان در اختیار گرفته است. CD Projekt RED در این خصوص رسما اعلام کرده است که این استودیوی جدید در ساخت عنوان CyberPunk 2077 نیز کمک خواهد کرد و در ساخت آن مشارکت خواهد داشت.

به هر حال در حالی که هیچ خبر و اطلاعاتی از این بازی در دست نیست، همین هم می‌تواند امید دهنده باشد چرا که با اعلام این موضوع از طرف CD Projekt RED طبیعی است که تعداد افراد بیشتری روی این بازی کار خواهند کرد و بدین ترتیب روند ساخت این بازی نیز سریع‌تر پیش خواهد رفت.

منبع متن: gamefa