سلام و عرض ادب دارم خدمت دوستان و همراهان عزیز و وفادار وبسایت گیمفا. امیدوارم که حالتون خوب باشه و به خوبی و خوشی تعطیلات نوروز ۹۷ رو شروع کرده و حسابی برنامه ریزی کرده باشید تا بهترین بازی ها رو در تعطیلاتتون تجربه کنید و بتونید ساعت ها بازی کنید، چون برای ما گیمرها […]

سالی که نکوست… | شماره هجدهم مجله گیمفا دیجیتال، ویژه نامه نوروزو ۱۳۹۷ منتشر شد

سلام و عرض ادب دارم خدمت دوستان و همراهان عزیز و وفادار وبسایت گیمفا. امیدوارم که حالتون خوب باشه و به خوبی و خوشی تعطیلات نوروز ۹۷ رو شروع کرده و حسابی برنامه ریزی کرده باشید تا بهترین بازی ها رو در تعطیلاتتون تجربه کنید و بتونید ساعت ها بازی کنید، چون برای ما گیمرها بهترین تفریح در تعطیلات، بازی کردن هست و دوست داریم تا ساعت ها پای کنسول و رایانه بشینیم و بدون توجه به وقت بازی کنیم و حالشو ببریم، آن هم با این عناوین فوق العاده ای که در چند ماه اخیر منتشر شده اند و با تعداد زیاد خود انتخاب کردن بین آن ها را برایمان سخت می کنند. باید از تک تک روزهای این تعطیلات دوست داشتنی، استفاده کنیم و عناوینی که بیشتر از همه به آن ها علاقه داریم را تجربه نماییم تا این عید نوروز را برای خود خاطره انگیزتر از قبل کنیم و از بازی های محبوبمان لذت ببریم.

عید نوروز است و گیمفا بایستی به پاس قدردانی از حمایت و لطف همیشگی شما عزیزان، عیدی هر چند کوچکی را به شما هدیه دهد که این عیدی، مجله هجدهم گیمفا ویژه نامه عید نوروز ۱۳۹۷ است که اختصاصا برای انتشار در عید کار شده است و نسبت به مجلات قبلی بسیار ویژه تر و جذاب تر است چرا که در این نسخه برایتان علاوه بر خبرها و نقدها و پیش نمایش های تمام بازی های جدید، کلی هم مقالات ۱۰ برتر و تحلیل داستان و… تدارک دیده ایم که قطعا برایتان جذاب خواهند بود و مخصوصا با کار گرافیکی فوق العاده زیبا و چشم نواز این مجله، قطعا تمام صفحات آن را نگاهی هر چند کوتاه خواهید انداخت تا در این فصل بهار، دلتان از دیدن تصاویر زیبا و خوش آب و رنگ از بازی های محبوبتان، شاد شود. ما در تیم گیمفا بیشترین تلاش خود را برای آماده کردن هر چه بهتر این مجله برای شما عزیزان به کار بستیم تا فصل زمستان و آغاز بهار را چه از نظر خبری و چه از لحاظ بازی های پرتعدادش پوشش کامل دهیم و نقد و بررسی جدیدترین بازی های دنیا که تنها چند روز است منتشر شده اند را نیز برای شما عزیزان در مجله قرار دهیم.

در مجله هجدهم گیمفا مطالب بسیار زیادی را مطالعه خواهید کرد که از آن جمله می توان به نقد و بررسی عناوینی مثل Monster Hunter World و Kingdom Come Deliverance و Metal Gear Survive و همین طور پیش نمایش بازی هایی مثل Code Vein و Lost Soul Aside و بسیاری مطالب و مقالات جانبی دیگر از قبیل مقاله تحلیل داستانی بازی Quantum Break و مقالات ۱۰ برتر مانند “برترین عناوین شوتر اول شخص در تاریخ بازی های رایانه ای”، اشاره کرد که امیدواریم موجبات خرسندی شما عزیزان را فراهم آورد.. مجله هجدهم گیمفا که ششمین شماره از سری جدید آن و ویژه نامه عید نوروز ۱۳۹۷ محسوب می شود را می توانید در همین پست از وبسایت گیمفا دانلود نمایید. امیدوار هستم که این عیدی بسیار کوچک و ناچیز را از ما پذیرا باشید، زیرا که تمام مجموعه گیمفا تلاش خود را کرده اند تا یک مجله شایسته نوروز و ویژه را برای شما تهیه نمایند و امید است که مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. در انتها یک بار دیگر عید نوروز باستانی و فرا رسیدن فصل بهار سال ۱۳۹۷ را خدمت شما عزیزان تبریک عرض نموده و آرزو دارم که سال جاری یکی از بهترین سال ها و پر از موفقیت و سلامتی برای شما عزیزان و خانواده محترمتان باشد. در ادامه مطلب توجه شما را به دانلود مجله هجدهم گیمفا جلب می کنیم.


کاور رسمی شماره هجدهم مجله گیمفا دیجیتال:


مدیر مسئول: کسری نراقی

سردبیر: سعید آقابابایی

طراح و صفحه آرایی: فرزین سلیمی

اعضای تحریریه مجله: سعید آقابابایی – حسین غزالی – امیر مهدی نامجو – محمد اریامقدم – محمدحسین باجلان – رضا توکی – هامون معتقدی – مهدی رحیمی – مهدی رضایی


برخی از مطالبی که در این شماره می خوانید:

نقد و بررسی ها:

Monster Hunter World

Kingdom Come Deliverance

Metal Gear Survive

Shadow of The Colossus Remake

EA Sport UFC 3

L.A Noire

و …

پیش نمایش ها:

Code Vein

Vampyr

و …

مقالات:

برترین عناوین شوتر اول شخص در تاریخ بازی های رایانه ای

بیست بازی برتر موبایل از شرکت Ketchapp

هزار و یک شب: تحلیل داستانی بازی Quantum Break


برخی صفحاتی که در مجله خواهید دید

( به علت حجم بالای تصاویر، در جهت بارگزاری سریع تر از کیفیت تصاویر کاسته شده است )

 


دانلود مجله هجدهم گیمفا

منبع متن: gamefa