Epic Games عقیده دارد که مانع بین PS4 و Xbox One برای کراس-پلی به ناچار برداشته خواهد شد

استودیوی Epic Games عقیده دارد که برای برداشته شدن مانع بین PS4 و Xbox One برای کراس-پلی تنها کمی زمان لازم است. بر طبق گفته‌های این استودیو، این می‌تواند بهترین اتفاق در تاریخ صنعت کنسول‌ها باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از videogamer، در طی کنفرانس توسعه دهندگان سال 2018 که هفته‌ی پیش برگزار شد، مدیر استودیوی Epic Games یعنی آقای "تیم سوینی"بیان کرد که باور دارد مانع بین PS4 و Xbox One برای کراس-پلی به ناچار برداشته می‌شود اما از این حقیقت نباید عبور کرد که سونی فعلا تمایلی به این این قابلیت نشان نداده و در چندین عنوان، قابلیت کراس-پلی از طرف سونی مسدود شده است.

آقای "سوینی" در این مورد چنین گفت:

"من فکر می‌کنم که کراس-پلی اجتناب ناپذیر است. بازی‌ها به یک تجربه اجتماعی همانند فیسبوک و توییتر، تبدیل شده‌اند و این تجربه تنها با ارتباط برقرار کردن بازیکنان با دیگر افراد و دوستان، معنی پیدا می‌کند."

او همچنین ادامه داد که:

"جلوگیری از ایجاد کراس-پلی بین PS4 و Xbox One باعث رشد شکاف پلتفرمی بین دوستی‌های واقعی و از بین بردن گروه‌های اجتماعی دنیای واقعی می‌شود."

اخیرا قابلیت کراس-پلی در بازی Fortnite بین موبایل، PC و Xbox One فعال شده است و هنوز معلوم نیست که آیا سونی از این قابلیت استفاده خواهد کرد یا نه.

در انتها دیدگاه شما درمورد سیاست‌های سونی مبنی بر قابلیت کراس-پلی، چیست؟

منبع متن: pardisgame