به تازگی رویداد جدیدی به بازی محبوب و پرطرفدار Monster Hunter World اضافه شده است و محتویات جدیدی را در دسترس کاربران این بازی قرار داده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید. بازی Monster Hunter World در تاریخ ۶ بهمن ماه سال گذشته مصادف با ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸، به صورت رسمی منتشر […]

پوشش شخصیت مگامن به بازی Monster Hunter World اضافه شد

به تازگی رویداد جدیدی به بازی محبوب و پرطرفدار Monster Hunter World اضافه شده است و محتویات جدیدی را در دسترس کاربران این بازی قرار داده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

بازی Monster Hunter World در تاریخ ۶ بهمن ماه سال گذشته مصادف با ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸، به صورت رسمی منتشر شد و توانست نمرات و بازخوردهای بسیار خوبی را از کاربران و طرفداران خود دریافت کند. سازنده این بازی یعنی شرکت کپکام (Capcom)، تا الان بروزرسانی‌ها و محتویات مختلفی را برای این بازی عرضه کرده است تا بازیکنان یک روند تکراری را در آن تجربه نکنند.

حال به تازگی رویداد جدید Spring Blossom Fest به بازی Monster Hunter World اضافه شده است که محتویات جدیدی را با خود همراه دارد. به عنوان مثال در روزهای اول انتشار بازی، یک سری مراحل ویژه و به اصطلاح زمان‌دار در بازی وجود داشتند که با گذشت زمان، از بازی حذف شدند. حال در رویداد جدید برگزار شده، این مراحل دوباره به بازی اضافه شده‌اند و بازیکنان می‌توانند در مدت محدود برگزاری رویداد مذکور، به تجربه آن‌ها بپردازند. به عنوان مثال یکی از مراحل جدید بازی، مرحله Odagaron خواهد بود که در جریان آن بازیکنان باید با دو Odagaron کوچک مبارزه کنند. این Odagaron ها در بازی اصلی حضور داشتند اما در این مرحله ظاهر بسیار کوچک‌تری دارند که البته شکار آن‌ها را سخت‌تر می‌کند. زیرا با سرعت فرار می‌کنند و به اجسام مختلف می‌چسبند. برای انجام این مرحله، کاربران باید به Arena مراجعه کنند.

از سویی دیگر، این رویداد یک پوشش جدید هم برای شخصیت پالیکو، یعنی همراه همیشگی بازیکنان در طول بازی، با خود همراه دارد که بدون شک کاربران از آن استقبال خواهند کرد. این پوشش جدید به شخصیت کارتونی و محبوب مگامن مربوط است که تمامی بازیکنان با آن آشنایی دارند. این پوشش جدید شامل یک زره دو بخشی و یک سلاح می‌باشد که اگر فردی با این پوشش به تجربه بازی بپردازد، موسیقی مخصوص مجموعه مگامن پخش خواهد شد و کاربران می‌توانند از گوش سپردن به آن لذت ببرند. البته قبل‌تر این محتویات هم معرفی شده بودند و توضیحات مربوط به آن‌ها با کاربران به اشتراک گذاشته شده بود، اما در توضیحات جدید اعلام شده است که این موسیقی مخصوص فقط به همراه پوشش مگامن پخش خواهد شد.

در نهایت باید اضافه کنیم که رویداد جدید Spring Blossom Fest، از الان تا تاریخ ۳۰ فروردین ماه مصادف با ۱۹ آپریل در دسترس خواهد بود. اگر علاقه‌مند به استفاده از پوشش خاص مگامن هستید، می‌توانید تا تاریخ ۷ اردیبهشت مصادف با ۲۷ آپریل، مرحله مخصوص آن را به پایان برسانید.

منبع متن: gamefa