اخیرا نسخه جدیدی از عنوان Grand Theft Auto V Online در خرده فروشی‌ها در دسترس قرار گرفته است. شرکت راک استار (Rockstar) نسخه جدید این عنوان را با نام Premium Online Edition و با تمرکز بر محتواهای اضافه عرضه کرده. گرچه عنوان محبوب و نام آشنای Grand Theft Auto V حدود پنج سال است که عرضه شده […]

نسخه پرمیوم آنلاین Grand Theft Auto V در دسترس قرار گرفت

اخیرا نسخه جدیدی از عنوان Grand Theft Auto V Online در خرده فروشی‌ها در دسترس قرار گرفته است. شرکت راک استار (Rockstar) نسخه جدید این عنوان را با نام Premium Online Edition و با تمرکز بر محتواهای اضافه عرضه کرده.

گرچه عنوان محبوب و نام آشنای Grand Theft Auto V حدود پنج سال است که عرضه شده اما توجه توسعه دهنده این عنوان همیشه به نمودارهای فروش بوده و برای جلوگیری از کاهش فروش آن همیشه دست به عرضه محتواهای اضافه زده است و سبب شده تا این عنوان اغلب در رتبه‌های بالای نمودار فروش ماهیانه قرار گیرد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، این شرکت اعلام کرده است که نسخه جدید عنوان GTA V با نام Grand Theft Auto V: Premium Online Edition در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. این عنوان در فروشگاه‌های رسمی و خرده‌ فروشی‌های دیگر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار عرضه شده است. همچنین نسخه دیجیتال این بازی نیز در هفته آینده برای پلتفرم‌های مذکور و کامپیوترهای شخصی و با قیمت ۸۴٫۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

به طور کلی، عنوان Grand Theft Auto V: Premium Online Edition شامل داستان کامل این بازی به همراه چندین محتوای اضافه جدید است. راک استار با تاکید بر محتوای خاص این عنوان اشاره کرده است که این بازی شامل تمامی بروزرسانی‌ها و ارتقاهای مختلف و محتواهای از پیش عرضه شده‌ای همچون Gunrunning، Smuggler’s Run، Bikers و سایر موارد خواهد بود. همچنین این نسخه در شروع اولیه مبلغ یک میلیون دلار برای صرف موارد مختلف در بازی و همچنین محتوای اضافه‌ای به نام Criminal Enterprise Starter Pack را به همراه خواهد داشت.

به نظر می‌رسد این نسخه همانند نسخه Grand Theft Auto V: Definitive Edition و موفقیت اندک Grand Theft Auto Online، یک نسخه شگفت انگیز و غافلگیر کننده نخواهد بود و راک استار با عرضه این عنوان هم قادر به جذب بازیکنان بیشتری به نسبت قبل نیست. نظر شما کاربران گیمفا در این باره چیست؟

منبع متن: gamefa