Frostpunk

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت OnlySP، چند روزی تا انتشار بازی جدید سازندگان This War of Mine یعنی عنوان مورد انتظار Frostpunk باقی مانده است. حال طبق اعلام سازندگان این عنوان شامل چندین سناریوی قابل بازی و چندین درجه‌ی سختی می‌باشد. این بازی علاوه بر بخش Campaign، شامل دو حالت بازی The Arks و Refugees می‌شود.

به طور کلی این دو حالت شامل هسته‌ی گیم پلی اصلی بازی می‌باشند و کلیدی‌ترین ویژگی آن تمرکز بر روی یک موضوع اصلی‌تر است. در حالت اول شما باید با رشد سریع و زیاد جمعیت بتوانید باز هم برای مردم یک زندگی خوب بسازید و آن‌ها راضی نگه دارید. در حالت دوم تمرکز بازی بیشتر بر روی جنگ می‌باشد و شما باید با شهرهای دیگر و همچنین مهاجمان دیگر مبارزه کنید.

سازندگان بازی چندی پیش نیز با انتشار ویدئویی از 11 ویژگی Frostpunk پرده برداشتند که اگر موفق به تماشای آن نشده‌اید، می‌توانید در ادامه آنرا دنبال کنید:

 دانلود SD - دانلود HD

تماشا به صورت تمام صفحه

این عنوان در تاریخ 4 اردیبهشت برای PC در دسترس قرار می‌گیرد و نسخه‌ی کنسولی آن هم در آینده منتشر می‌شود. خبر خوش این است که این بازی با پشتیبانی کامل از زبان فارسی، به زودی از طریق پلتفرم "هیولا" در دسترس قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با قیمت کمتری آن را خریداری کنید.

منبع متن: pardisgame