گزارش: حالت بازی بتل رویال عنوان Call of Duty: Black Ops 4 به شکل مستقل برای Switch عرضه خواهد شد 

شکی نیست که سبک بازی بتل رویال به یکی از مهم‌ترین و شاید هم داغ‌ترین موضوع این روزهای صنعت بازی تبدیل شده است. در حال حضر در این سبک دو عنوان PUBG و Fortnite حرف اول را می‌زنند و اما به زودی شاهد خواهیم بود که غول‌های سبک شوتر از جمله Battlefield و Call of Duty نیز برای استفاده از این پتانسیل و جلب رضایت طرفداران خود به این سبک روی می‌آورند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameRant، به تازگی شایعه جدیدی در مورد حالت بتل رویال عنوان Call of Duty: Black Ops 4  منتشر شده که در نوع خود جالب توجه و مهم است. بر اساس ادعای یک منبع ناشناخته، نه تنها ساخت یک حالت بازی بتل رویال برای عنوان Call of Duty: Black Ops 4 در دستور کار قرار گرفته بلکه تیم سازنده در نظر دارد که این حالت بازی را بعنوان یک محصول مستقل بر روی کنسول Switch نیز عرضه کند. ظاهرا حالت بازی بتل رویال عنوان Black Ops 4 بر روی پلتفرم‌های دیگر، در بسته عنوان اصلی گنجانده می‌شود.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، با توجه به عدم عرضه PUBG و Fortnite برای Switch دارندگان کنسول جدید Nintendo برای اولین بار طعم تجربه این سبک را چشید.

بر اساس شایعه‌ها Black Ops 4 بخش تک نفره داستانی که زمانی نماد سری Call of Duty به حساب می‌آمد را کنار خواهد گذاشت. از حالت بازی بتل رویال این عنوان که توسط استودیو Raven Software ساخته می‌شود، بعنوان جایگزینی برای کمپین داستانی یاد شده است. تمرکز Call of Duty: Black Ops 4 تنها بر روی بخش چندنفره و زامبی خواهد بود.

اخیرا نیز گزارشی منتشر شد که از تغییرات اساسی در هسته اصلی بازی و تاثیری‌گیری از Overwatch و Lawbreakers خبر می‌داد. بر اساس این گزارش این تغییرات مورد توجه تسترهای بازی قرار نگرفته و در نتیجه Treyarch را در حالی که چیزی تا عرضه بازی باقی نمانده مجبور به اصلاحات اساسی در سیستم گیم‌پلی کرده است.

Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر (جمعه، ۲۰ مهر ۱۳۹۷) عرضه خواهد شد. برای اطلاعات رسمی این بازی باید تا 17 مه (پنج‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) منتظر بمانیم.

منبع متن: pardisgame