مدت کمی تا انتشار بازی مورد انتظار Detroit: Become Human، ساخته استودیوی بازی‌سازی کواتیک دریم (Quantic Dream) زمان باقی مانده است و در همین راستا، به تازگی شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment)، چندین تصویر جدید از این عنوان منتشر ساخته است. این تصاویر، که با کیفیت فوق‌العاده ۴K هم هستند، سه شخصیت قابل […]

تصاویر شگفت‌انگیزی از بازی Detroit: Become Human با کیفیت ۴K منتشر شد

مدت کمی تا انتشار بازی مورد انتظار Detroit: Become Human، ساخته استودیوی بازی‌سازی کواتیک دریم (Quantic Dream) زمان باقی مانده است و در همین راستا، به تازگی شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment)، چندین تصویر جدید از این عنوان منتشر ساخته است.

این تصاویر، که با کیفیت فوق‌العاده ۴K هم هستند، سه شخصیت قابل بازی Detroit: Become Human یعنی کارا (Kara)، کانر (Connor) و مارکوس (Markus) را به نمایش می‌گذارند. همچنین در این تصاویر برخی شخصیت‌های دیگر این بازی که با پروتاگونیست‌های آن در تعامل خواهند بود، در کنار محیط‌های زیبایی که توسط هنرمندان حاضر در استودیوی کوانتیک دریم خلق شده‌اند هم به تصویر کشیده شده است.

پیشنهاد می‌شود که تصویر آخر این گالری را مشاهده نکنید چراکه حاوی اسپویل است و گوشه‌ای مهم از داستان این بازی را فاش می‌کند؛ هرچند که این بخش بارها به تصویر کشیده است.

از سوی دیگر، اخیراً اعلام شد که مراحل ساخت و توسعه بازی Detroit: Become Human رسماً به پایان رسیده است و نسخه دموی آن هم فردا از طریق فروشگاه پلی‌استیشن استور در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Detroit: Become Human در تاریخ جمعه ۴ خرداد ماه (۲۵ می ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه و منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

منبع متن: gamefa