یکی از موردانتظارترین بازی‌های دنیای بازی قطعا پروژه جدید شرکت From Software می‌باشد. این پروژه که فعلا با نام Shadows Die Twice شناخته می‌شود، به نظر می‌رسد که در نمایشگاه E3 2018 بصورت رسمی و کامل معرفی خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم، اخیرا یک عضو ارشد از انجمن ResetEra، اطلاعات جدیدی را از پروژه Shadows Die Twice به اشتراک گذاشته است. از آنجایی که این اطلاعات از یک کانال رسمی منتشر نشده، پس بهتر است فعلا آنرا در حد یک شایعه در نظر بگیریم. در ادامه شما می‌توانید گزیده‌ای از اطلاعات منتشر شده را مشاهده نمایید:

1- این پروژه قطعا Bloodborne 2 نیست و بر روی چند پلتفرم منتشر خواهد شد.

2- بازی حضور ویژه‌ای در نمایشگاه E3 امسال خواهد داشت و شما شاهد یک نمایش بزرگ از آن خواهید بود.

3- شرکت From Software علاوه بر Shadows Die Twice، بر روی دو بازی دیگر که یکی از آن‌ها بر پایه واقعیت مجازی است، کار می‌کند.

با اینکه این اطلاعات از یک منبع رسمی منتشر نشده است، اما به احتمال فراوان حقیقت دارند؛ زیرا بر پایه سیاست‌های شرکت From Software، معرفی کامل در نمایشگاه E3 امری قابل پیش‌بینی و بدیهی به نظر می‌رسد. همچنین پس از انتشار تریلر معرفی بازی، بسیاری از گیمرهای علاقه‌مند با موشکافی تیزر معرفی بازی ادعا کرده بودند که این بازی یا یک IP جدید است و یا ادامه‌ای بر یکی از بازی‌های قدیمی From Software؛ پس در این شرایط عدم ساخت Bloodborne 2 نیز موردی قابل انتظار به نظر می‌رسد.

در انتها اگر شما موفق به تماشای تیزر معرفی پروژه Shadows Die Twice نشده‌اید، در ادامه می‌توانید آنرا تماشا کنید:

دانلود با کیفیت FULL HD - دانلود با کیفیت 4K

تماشا به‌صورت FullScreen

منبع متن: pardisgame