شنل گری (Shanelle Gray) اخیرا در جواب یکی از کاربران در یکی از شبکه‌های اجتماعی نقش خود در عنوان Kingdom Hearts 3 را تایید کرد. طرفداران سری Kingdom Hearts قطعا Laxrene را به خاطر دارند. این عضو سازمان XIII اثری فراموش نشدنی روی Sora داشت تا او بتواند به قلعه Oblivion برسد. در حقیقت Laxrene در سری‌های قبلی این عنوان همیشه تاثیر […]

صداپیشه شخصیت Larxene نقش خود در Kingdom Hearts 3 را تایید کرد

شنل گری (Shanelle Gray) اخیرا در جواب یکی از کاربران در یکی از شبکه‌های اجتماعی نقش خود در عنوان Kingdom Hearts 3 را تایید کرد.

طرفداران سری Kingdom Hearts قطعا Laxrene را به خاطر دارند. این عضو سازمان XIII اثری فراموش نشدنی روی Sora داشت تا او بتواند به قلعه Oblivion برسد. در حقیقت Laxrene در سری‌های قبلی این عنوان همیشه تاثیر بزرگی روی شخصیت‌های مختلف داشته طوری که همیشه می‌توان او را جزو به‌یادماندنی‌ترین و جاودانه‌ترین شخصیت‌های این سری دانست. اما وی پس از حضور در Kingdom Hearts 358/2 Days که در سال ۲۰۰۹ عرضه شد، دیگر در این سری دیده نشد. خب، به نظر می‌رسد که این شرایط به زودی تغییر پیدا خواهد کرد و ما بار دیگر وی را در نسخه جدید این سری ملاقات خواهیم کرد.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر با نام کاربری @sobpar به هر دلیلی که بود یک پیام خصوصی به حساب اینستاگرام صداپیشه معروف یعنی شنل گری فرستاد و از وی سوال کرد که آیا او صداپیشگی شخصیت Laxrene در عنوان پیش روی Kingdom Hearts 3 را انجام خواهد داد یا خیر. طبیعتا کسی انتظار نداشت که این شخص از طرف شنل گری پاسخی دریافت کند اما وی این کار را کرد و با یک پاسخ کوتاه “بله” بحث را پایان داد.

منطقی است که Laxrene در Kingdom Hearts 3 حضور داشته باشد و شنل گری هم صداپیشگی او را بر عهده بگیرد چرا که اولا مدت زیادی است که ما شاهد حضور او در این سری نبوده‌ایم و حضور مجدد وی قطعا می‌تواند به استقبال بیشتر از این بازی کمک زیادی کند؛ دوم هم این که کسی جز شنل گری نمی‌توان به خوبی نسخه‌های پیشین از پس صداپیشگی این شخصیت بر بیاید چون او سال‌ها سابقه انجام این کار را داشته و کاملا به این موضوع آشنا است. مارلوکسیا (Marluxia) که در Chains of Memories با او همکاری می‌کرد هم حضور وی در بازی را تایید کرده بود.

در حال حاضر از تاریخ عرضه Kingdom Hearts 3 و یا محدوده انتشار آن خبری در دست نداریم اما انتظار داریم در E3 امسال این موضوع روشن شود و ما بدانیم چه زمانی باید منتظر این بازی باشیم. در این رابطه شما می‌توانید با دنبال کردن گیمفا از آخرین خبرهای این بازی و همینطور سایر بازی‌های رایانه‌ای مطلع شوید. فراموش نکنید که فقط چند هفته تا شروع E3 2018 زمان باقی است، شما می‌توانید در این مدت با گیمفا همراه باشید و از تمامی خبرهایی که از این رویداد می‌رسد، همراه شوید.

منبع متن: gamefa