در جدیدترین آمار فروش هفتگی بازی‌های فیزیکی در بریتانیا، شاهد شکسته شدن رکورد The Last of Us: Remastered توسط God of War هستیم. بازی فوق‌العاده تحسین شده و محبوب God of War توانست برای بار چهارم، به صورت متوالی در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار بگیرد. God of War با وجود افت ۳۰ درصدی […]

جدول فروش هفتگی بریتانیا | God of War در بالاترین قله نورس

در جدیدترین آمار فروش هفتگی بازی‌های فیزیکی در بریتانیا، شاهد شکسته شدن رکورد The Last of Us: Remastered توسط God of War هستیم.

بازی فوق‌العاده تحسین شده و محبوب God of War توانست برای بار چهارم، به صورت متوالی در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار بگیرد. God of War با وجود افت ۳۰ درصدی فروش در مقایسه با هفته‌ی گذشته، توانست رکورد سه هفته‌ی متوالی صدر نشینی در جدول را از The Last of Us: Remastered برباید. اگر این بازی بتواند دو هفته‌ی دیگر در این رتبه باقی بماند، می‌تواند رکورد شش هفته‌ی متوالی صدر نشینی که بازی The Last of Us بر روی کنسول نسل هفتمی پلی‌استیشن ۳ به آن دست یافته بود را نیز به دست آورد و این درحالی است که قرار است بازی‌های بزرگی چون Hyrule Warriors برای نینتندو سوییچ، Dark Souls Remastered و دیگر بازی انحصاری سونی یعنی Detroit: Become Human در دو هفته‌ی آینده منتشر شوند.

در رتبه‌ی دوم اما، Donkey Kong Country: Tropical Freeze قرار دارد که با اینکه افت فروش ۳۲ درصدی را تجربه کرده، اما توانسته برای دومین هفته‌ی متوالی در جایگاه دوم قرار گیرد که موفقیت خوبی برای بازی است که قبلا سال ۲۰۱۴ برای کنسول Wii U منتشر شده بود. با اینکه تنها دو هفته از انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی می‌گذرد، توانسته یک چهارم کل فروش در بریتانیا را به دست آورد.

همانطور که می‌دانید هفته‌ی آرامی را از لحاظ انتشار بازی پشت سر گذاشته‌ایم و تنها بازی جدید منتشر شده Conan Exiles از استودیو دیپ سیلور (Deep Silver) می‌باشد که در جایگاه سیزدهم قرار گرفته است.

همینطور بازی GTA V توانست با ۷ درصد افزایش فروش، با رتبه‌ی نهم به فهرست ۱۰ بازی پرفروش هفته بازگردد. Assassin’s Creed Origins با ۷۵ درصد افزایش فروش که بیشترین رشد فروش بین عناوین جدول محسوب می‌شود، توانست جایگاه هشتم را به دست آورد. همچنین Destiny 2 نیز با ۳۶درصد افزایش فروش توانست به فهرست ۱۰ بازی پرفروش هفته بازگردد.

در فهرست ۲۰ بازی پرفروش این هفته، ۱۰ بازی انحصاری وجود دارد که نشان دهنده اهمیت بالای بازی‌های انحصاری است.

فهرست ۱۰ بازی پرفروش این هفته در بریتانیا :

  1. God of War
  2. Donkey Kong Country: Tropical Freeze
  3. FarCry 5
  4. FIFA 18
  5. Fallout 4
  6. Mario Kart 8: Deluxe
  7. LEGO Marvel Super Heroes 2
  8. Assassin`s Creed Origins
  9. Grand Theft Auto V
  10. Destiny 2

منبع متن: gamefa