به لطف لو رفتن Rage 2 در یک خورده فروشی، ظاهرا این عنوان کمی زودتر از موعد مقرر معرفی شد. اگرچه با معرفی شدن این عنوان جزییات زیادی در دسترس قرار نگرفته است اما حداقل می‌دانیم که این عنوان با همکاری آید سافتور (id Software) و استودیو اولانچ (Avalanche Studios) ساخته و توسط بتسدا (Bethesda) […]

مزایای پیش خرید Rage 2 مشخص شد

به لطف لو رفتن Rage 2 در یک خورده فروشی، ظاهرا این عنوان کمی زودتر از موعد مقرر معرفی شد. اگرچه با معرفی شدن این عنوان جزییات زیادی در دسترس قرار نگرفته است اما حداقل می‌دانیم که این عنوان با همکاری آید سافتور (id Software) و استودیو اولانچ (Avalanche Studios) ساخته و توسط بتسدا (Bethesda) منتشر خواهد شد.

Rage 2 عنوانی آخرالزمانی و جهان‌باز است که دنیایی شبیه به Mad Max دارد. یک ستاره دنباله‌دار به زمین برخورد کرده و ۸۰ درصد جمعیت آن را از بین برده است. حال زندگی برای جمعیت باقی مانده بسیار سخت شده، صدای گلوله و انفجار به امری عادی تبدیل شده و هرج و مرج فرمانروایی می‌کند. شما می‌توانید با وسایل نقلیه درون بازی به مبارزه بپردازید، البته با توجه به اینکه استودیو اولانچ سازنده عنوان Mad Max در ساخت این عنوان دست داشته است، زیاد هم جای تعجب ندارد.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تصمیم گرفته‌اید این عنوان را پیش خرید کنید احتمالا از خود می‌پرسید که این پیش خرید چه مزایایی به همراه خواهد داشت.

شما با پیش خرید Rage 2 به مزایای زیر دست خواهید یافت

  • ماموریت اختصاصی Cult of the Death God
  • کلت Settler
  • زره Nicolas Raine شخصیت اصلی نسخه اول
  • وسیله نقلیه‌‌ایی با نام Monster

به نظر می‌رسد برای گرفتن این مزایا شما باید ماموریت اختصاصی Cult of the Death God را به پایان برسانید. عنوان Rage 2 در بهار سال ۲۰۱۹ برای  پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa