دیوید کیج: Sony در نشان‌دادن اینکه بازی‌های تک‌نفره نمرده‌اند کاری درخشان و قابل‌توجه انجام داده است

به تازگی دیوید کیج (David Cage)، سخنگو و موسس استودیو فرانسوی Quantic Dream، با سایت فرانسوی LesNumerigues مصاحبه‌ای انجام داده و در بخشی از آن درباره بازی جدید خود یعنی Detroit: Become Human صحبت کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech زمانی که از وی پرسیده شد آیا Sony چیزی از بازی نظیر انتخاب بازیگران را به آن‌ها تحمیل کرده است یا نه "دیوید کیج" پاسخ داد که هیچ‌گاه چنین اتفاقی رخ نداده است؛ هم‌چنین او از ظرفیت و صلاحیت Sony پیرامون حمایت آن‌ها از بازی‌های داستانی و تک‌نفره تعریف کرد.

"نه هیچوقت. آن‌ها هیچ‌گاه چیزی را به ما تحمیل نکردند و تمامی چیزها نظر استودیو بود. این ما بودیم که به دنبال استعدادها بودیم."

"ما همیشه شانس و فرصت داشته‌ایم تا با ناشرانی که به ما اعتماد داشته‌اند ملاقات کنیم. این مساله با Sony برای 12 سال ادامه داشته است. و این ناشی از این حقیقت است که ما هیچ‌گاه دنباله‌ای برای بازی‌های‌مان عرضه نکرده‌ایم. ما همیشه برروی بازی‌هایی جدید با موتورهایی جدید کار کرده‌ایم. ما یک منطق تجاری نداریم. ما خودمان را به عنوان صنعت‌گر و هنرمند می‌شناسیم. "

"ما نمی‌خواستیم آن کار را انجام دهیم. Sony حتی از ما چنین سوالی نپرسید. با آن‌ها، ما می‌خواهیم تا چیزهایی جدیدخلق کرده و داستان‌هایی جدید را روایت کنیم. این یک ماجراجویی غیرمعمول است. چیزی لوکس با نهایت آزادی؛ ولی هیچ‌گونه رمزورازی وجود ندارد. هر عنوانی که ما می‌سازیم به سودهی می‌رسد و مخاطب خود را پیدا می‌کند. Heavy Rain به فروش 5.4 میلیون واحدی رسید آن هم تنها برروی یک پلتفرم. هر عنوانی سودآورد است و تولید سود می‌کند. "

"Sony در نشان‌دادن اینکه بازی‌های تک‌نفره نمرده‌اند کاری درخشان و قابل‌توجه انجام داده است. ما می‌توانیم درباره God of War، Uncharted، The Last of Us و دیگر بازی‌ها صحبت کنیم. آن‌ها هرکدام مخاطب خاص خود را دارند. "

زمانی که از "کیج" درباره موفقیت بازی‌های چندنفره نظیر Fortnite Battle Royale و PlayerUnknown’s Battlegrounds سوال پرسیده شد وی پاسخ داد:

"این‌ها تجاربی متفاوت هستند. بسیاری از طرفداران بازی‌های چندنفره هستند که دوست دارند گاه به گاه بازی‌هایی نظیر God of War یا Detroit را تجربه کنند. برای هر سلیقه‌ای بازی مناسب وجود دارد. "

در آخر "کیج" گفت که Detroit: Become Human با حدود 200 کارمند با حداقل بودجه‌ی یک بازی AAA ساخته شده است. این بازی در تاریخ 25 می (4 خرداد) به صورت انحصاری برروی کنسول PlayStation 4 عرضه خواهد شد.

آیا شما این بازی را خریداری خواهید کرد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame