Division 2

شرکت Ubisoft در اوایل اسفند سال پیش عنوان Tom Clancy’s The Division 2 را اعلام کرد، و اضافه کرد که این بازی در کنفرانس خبری این شرکت E3 امسال نمایش خوبی خواهد داشت. ناشران در Ubisoft Massive در این مورد خیلی ساکت و راز نگه‌دار بوده‌اند.

به گزارش پردیس گیم، و به نقل از سایت wccftech، اگرچه، طی سخنرانی امور مالی دیروز، خود مدیران Ubisoft یک سری جزئیات کوچک از بهبودهایی را که ما احتمالا در Division 2 شاهد باشیم به اشتراک گذاشتند.

مدیر عامل شرکت ایو گیلموت (Yves Guillemot) چنین گفت:

"ما از اینکه مردم چقدر سریع محتویات نسخه اول بازی را تمام کردند، کمی متعجب شدیم، در نتیجه ما با تیم سازنده بازی همکاری کردیم تا بازی در همان هنگام عرضه، محتوای زیادی برای تجربه کردن داشته باشد و برای ارائه محتواهای بیشتر در سال‌های پس از عرضه نیز آماده باشیم. ما به سختی در حال کار برای اطمینان از این نکته هستیم که بازی آن قدر محتوا داشته باشد تا مردم وقت زیادی را در آن بگذرانند."

مدیر امور مالی شرکت یعنی آقای "آلن مارتینز" اضافه کرد:

"به طور واضح، آنچه ما به عنوان پایان بازی از آن یاد می‌کنیم، چیزی بود که بازی اول می‌توانست آن را بهبود ببخشد و ما هم اکنون باور داریم که به آن رسیده‌ایم."

با لحاظ کردن این نکته که این دو مسئله، مهم‌ترین مسائلی بودند که بازیکنان این بازی هنگام عرضه Division از آن گله داشتند، برای نسخه دوم این بازی نیز صدق می‌کند. Ubisoft Massive سعی کرد تا بازیکنان زیادی را به کمک به‌روز رسانی‌های اخیر، به بازی برگرداند، ولی به هر حال هم اکنون این شرکت پایه و اساس لازم را برای انجام این کار دارد.

البته، آن روی سکه این بود که برخی بازیکنان از این نکته در تعجب بودند که چرا Ubisoft Massive به جای عرضه یک بسته الحاقی جدید به یک دنباله برای این بازی روی آورده است. ناشران بازی این مسئله را در همان معرفی اولیه Division 2 عنوان کردند.

در کنفرانس مالی دیروز همچنین تایید شد که Division 2 قبل از اسفند امسال عرضه خواهد شد؛ تقریبا همان زمان عرضه‌ای که شرکت Bioware برای Anthem در نظر دارد.

منبع متن: pardisgame