با اولین تصاویر و تریلر جدید عنوان داستان‌محور، عملی‌تخیلی و نقش‌آفرینیِ INSOMNIA: The Ark همراه باشید

دیروز HeroCraft و Studio Mono از اولین تصاویر و تریلر جدید بازی جدیدشان یعنی INSOMNIA: The Ark که در یک ویران‌شهر جریان داشته و عنوانی داستان‌محور، علمی‌تخیلی و RPG بوده، رونمایی کردند. این تریلر جدید دنیای آشفته و ترسناک بازی را نشان می‌دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، بازی INSOMNIA: The Ark که بودجه آن توسط Kickstarter تامین شده، یک بازی داستان‌محور، پیچیده و نقش‌آفرینی است. بازی در یک کلانشهر فضایی بزرگ و پرجمعیت که در آن رازهایی از یک تمدن قدیمی وجود دارد، روایت می‌شود. دنیای بازی توسط نوادگان نژادی به نام Nomah که زمانی قدرت‌مند بوده و اکنون به علت جنگ سیاره و خانه شان را ترک کرده‌اند. اشغال شده است.

بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را توسعه‌ داده، در مکان‌های قدیمی به جست‌وجو پرداخته، با NPCهای خاص و عجیب‌وغریب تعامل کنند و در دنیای غنی و اتمسفریک بازی غرق شوند.

"آناتولی نسکاروف" (Anatoly Nekrasov)، مدیرعامل و توسعه‌دهنده ارشد Studio Mono در این مورد گفت:

"این اولین پروژه ما است و به نوعی حکم بچه‌مان را برای ما دارد. INSOMNIA برای 9 سال در دست ساخت قرار داشته و بالاخره به تاریخ انتشار آن نزدیک شده‌ایم. مفتخریم تا بازی را به بزرگ‌ترین طرفداران‌مان در Kickstarter تقدیم کنیم. بازی چندین بار تغییر کرده و طرح‌ها، مفهوم‌ها، طرح داستانی و مکانیک‌های آن را تغییر داده‌ایم ولی سعی کرده‌ایم تا سبک بصری منحصر‌به‌فرد بازی و اتمسفر ویران‌شهر مانند آن را حفظ کنیم. "

در ادامه اولین تصاویر و تریلر جدید بازی را مشاهده می‌کنید.

  

  

 

جهت مشاهده در اندازه اصلی برروی تصاویر کلیک کنید


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame