Call of Duty

شایعه‌ای جدید از سوی Matt Harris انتشار یافته است. او پیش از این جزئیات دقیق و درست (و مقداری هم اشتباه) از Black Ops IIII به اشتراک گذاشته بود که حالا ادعا می‌کند Modern Warfare 4 سال آینده منتشر می‌شود.

به گزارش پردیس گیم، اطلاعات جدید از سوی Matt Harris با جزئیاتی که charlieINTEL (یکی از سایت‌های بزرگ Call of Duty) به‌دست آورده، هم‌خوانی دارند. 

دو بازی‌های اخیر Call of Duty ساخته شده توسط استودیوی Infinity Ward واکنش‌های متوسطی از جامعه طرفداران Call of Duty دریافت کرده‌اند. Infinite Warfare بیشترین دیسلایک را میان تریلرهای Call of Duty در طول تاریخ دارد.

یک نکته دیگر هم این است که اوایل روز جاری مشخص شد تعداد زیادی از اعضای استودیوی Infinity Ward که در سال 2010 به Respawn رفته بودند، حالا دوباره به Infinity Ward بازگشته‌اند که یعنی شاید Modern Warfare 4 حس همان نسخه‌های اصیل و قدیمی Call of Duty را بدهد.

آخرین نسخه Modern Warfare در سال 2011 منتشر شد و بزرگ‌ترین سرگرمی زمان عرضه آن موقع بود که توانست به مدت 18 روز به 1 میلیارد دلار درآمد دست یابد.

Activision جزئیات رسمی از Call of Duty 2019 منتشر نکرده و انتظار می‌رود تا اوایل سال آینده هم شاهد اطلاعاتی نباشیم. اگر به یاد داشته باشید، اوایل ماه گذشته هم نام Modern Warfare 4 در حساب رسمی توئیتر یکی از صداپیشگان آن لو رفته بود.

نظر شما چیست؟ آیا بالاخره شاهد بازگشت سری Modern Warfare خواهیم بود؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame