از ماه مارس سال جاری میلادی، شرکت مایکروسافت با راه‌اندازی برنامه جدیدی تحت عنوان Inside Xbox، فرمت جدیدی از نحوه اشتراک‌گذاری اخبارش با دنبال‌کنندگان خود را معرفی کرده است. جدیدترین قسمت این برنامه روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت (۱۷ مه) منتشر شد و به نظر می‌رسد که قسمت بعد آن در رویداد E3 2018 پخش […]

قسمت جدید Inside Xbox در رویداد E3 2018 برگزار خواهد شد

از ماه مارس سال جاری میلادی، شرکت مایکروسافت با راه‌اندازی برنامه جدیدی تحت عنوان Inside Xbox، فرمت جدیدی از نحوه اشتراک‌گذاری اخبارش با دنبال‌کنندگان خود را معرفی کرده است. جدیدترین قسمت این برنامه روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت (۱۷ مه) منتشر شد و به نظر می‌رسد که قسمت بعد آن در رویداد E3 2018 پخش خواهد شد.

مجور نلسون (Major Nelson) ملقب به Larry Hryb، سرپرست برنامه‌نویسان شبکه ایکس‌باکس لایو، با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر رسماً اعلام کرد که قسمت بعدی برنامه Inside Xbox روز دوشنبه ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) به صورت زنده از نمایشگاه E3 2018 پخش خواهد شد.

کنفرانس خبری مایکروسافت در این نمایشگاه در روز یکشنبه ۲۰ خرداد (۱۰ ژوئن) برگزار می‌گردد. این بدان معنی است که برنامه Inside Xbox بیشتر حول اخبار و اطلاعیه‌های این شرکت در جریان نمایشگاه E3 2018 خواهد بود و بیشتر به آن‌ها خواهد پرداخت. هرچند این موضوع قطعی نیست و باید بیشتر صبر کنیم چراکه تا این لحظه اطلاعاتی از محتوای این برنامه هم در دست نیست.

در جریان برنامه این هفته Inside Xbox، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که بازی Sea of Thieves به‌روزرسانی جدیدی تحت عنوان The Hungering Deep در تاریخ سه شنبه ۸ خرداد (۲۹ می) دریافت خواهد کرد. همچنین مشخص شد که بازی No Man’s Sky در تاریخ سه شنبه ۲ خرداد (۲۴ جولای) به کنسول ایکس‌باکس وان راه خواهد یافت و از انحصار کنسول پلی‌استیشن ۴ خارج خواهد شد.

لازم به ذکر است که به تازگی از بازی Halo: Fireteam Raven، عنوانی تیراندازی و مشارکتی نیز رونمایی شده است که تابستان امسال در دسترس قرار خواهد گرفت؛ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی می‌توانید از این نشانی استفاده کنید.

منبع متن: gamefa