به تازگی شرکت باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) تاریخ عرضه نسخه ژاپنی بازی اکشن در دست ساخت Naruto to Boruto: Shinobi Striker را رسماً مشخص و اعلام کرد. این بازی روز پنج شنبه ۸ شهریور ماه (۳۰ آگوست ۲۰۱۸ میلادی) روی قفسه فروشگاه‌های ژاپنی خواهد بود و به صورت انحصاری تنها بر روی کنسول […]

تاریخ عرضه Naruto to Boruto: Shinobi Striker در ژاپن مشخص شد

به تازگی شرکت باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) تاریخ عرضه نسخه ژاپنی بازی اکشن در دست ساخت Naruto to Boruto: Shinobi Striker را رسماً مشخص و اعلام کرد.

این بازی روز پنج شنبه ۸ شهریور ماه (۳۰ آگوست ۲۰۱۸ میلادی) روی قفسه فروشگاه‌های ژاپنی خواهد بود و به صورت انحصاری تنها بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار خواهد داشت. قیمت این بازی حدود ۷٫۲۰۰ ین خواهد بود که شامل هزینه بسته‌بندی و نسخه دیجیتالی آن نیز می‌شود. این در حالی است که نسخه دیجیتالی دیلاکس Naruto to Boruto: Shinobi Striker با قیمت ۸٫۲۰۰ ین در دسترس قرار خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند از امروز این بازی را پیش خرید کنند.

پاداش خرید زودهنگام این بازی نیز مشخص شده که بر اساس آن، بسته لباس مخصوص Hokage برای نسخه فیزیکی و کت سفید Shinobi Striker نیز برای نسخه دانلودی این بازی به عنوان پاداش خرید در دسترس قرار خواهند گرفت. در همین راستا، نسخه دیجیتالی دیلاکس بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker علاوه بر دو پاداش پیش‌تر یاد شده، شامل کت سیاه رنگ Shinobi Striker و در دسترس قرار داشتن Pain به عنوان یک استاد نیز می‌شود.

در پایان این خبر می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از این بازی را نیز مشاهده کنید. همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker روز پنج شنبه ۸ شهریور ماه (۳۰ آگوست) بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ در ژاپن در دسترس قرار خواهد گرفت. با اینکه هنوز تاریخ انتشار این بازی در بازار غرب مشخص نشده اما می‌دانیم که این عنوان قرار است بر روی پلتفرم‌های مقصد بیشتری در این منطقه منتشر گردد؛ این پلتفرم‌ها پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی هستند.

منبع متن: gamefa