بعد از انتشار Modern Warfare 2، مشکلات داخلی بسیاری در استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) به وجود آمد که منجر شد بسیاری از سازندگان بازی از این استودیو جدا شده و برای ساخت Titanfall به استودیو رسپاون اینترتیمنت (Respawn Entertainment) ملحق شوند. اما حال به نظر می‌رسد که این سازندگان دوباره برای ساخت یک Call of […]

بازگشت سازندگان قدیمی Modern Warfare به اینفینیتی وارد برای ساخت COD 2019

بعد از انتشار Modern Warfare 2، مشکلات داخلی بسیاری در استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) به وجود آمد که منجر شد بسیاری از سازندگان بازی از این استودیو جدا شده و برای ساخت Titanfall به استودیو رسپاون اینترتیمنت (Respawn Entertainment) ملحق شوند. اما حال به نظر می‌رسد که این سازندگان دوباره برای ساخت یک Call of Duty جدید دور هم جمع شده‌اند.

جفری اسمیت (Geoffrey Smith) طراح سابق اینفیتی وارد قبل از پیوستن به استودیو رسپاون اینترتیمنت، سمت طراح ارشد بازی را بر عهده داشت. او حالا در سمت کارگردان هنری استودیو دوباره به اینفینیتی وارد بازگشته است.

مارک گریگزبی (Mark Grigsby) که سمت انیماتور ارشد را در اینفینیتی وارد بر عهده داشت، بعدها برای فعالیت در همین سمت به رسپاون اینترتیمنت ملحق شد. وی حالا در سمت کارگردان انیمیشن به اینفینیتی وارد بازگشته است. او در گذشته علاوه بر فعالیت در نقش انیماتور ارشد اینفینیتی وارد، چهره و صدای خود را نیز به شخصیت SSgt. Griggs، یکی از شخصیت‌های Modern Warfare داده بود. همچنین وظیفه خوانندگی آهنگ “Deep and Hard” را در تیتراژ پایانی بازی بر عهده داشت.

آخرین عضوی که به تیم قدیمی اینفینیتی وارد بازگشته است جوئل امسلی (Joel Emslie) می‌باشد، طراح هنری ارشد سابق در اینفینیتی وارد که به عنوان کارگردان هنری در رسپاون اینترتیمنت استخدام شده بود. او نیز به عنوان کارگردان هنری جدید تیم به اینفینیتی وارد بازگشته است.

علاوه بر بازگشت اعضای پیشین، قرار است اینفینیتی وارد میزبان دیگر اعضای تیم رسپاون نیز باشد. این سازندگان ساخت دو بازی موفق Titanfall و Titanfall 2 را در کارنامه خود دارند که این بازی‌ها توانستند مورد توجه بسیاری از بازیبازان قرار گیرند.

طرفداران سری Call of Duty به شدت از دو عنوان اخیر اینفینیتی وارد یعنی Infinite Warfare و Ghosts ناراضی بودند و از آن‌ها به عنوان شکستی سنگین یاد می‌کنند. حتی عنوان Modern Warfare 3 نیز نتوانست در حد و اندازه‌های نام Call of Duty ظاهر شود و نمایشی کاملا معمولی داشت. حال با بازگشت برخی از استعدادهای قدیمی به استودیو این امکان وجود دارد که اینفینیتی وارد دوباره به روزهای اوج خود بازگردد. اینفینیتی وارد جانی تازه به استودیو داده است تا شاید اعتماد از دست رفته طرفداران را دوباره به دست آورد.

منبع متن: gamefa