شرکت Epic Games به صورت غیر منتظره اعلام کرد که برای مسابقات Fortnite در سال آینده ۱۰۰ میلیون دلار جایزه در نظر گرفته است.  این خبر درست پس از خبر معرفی یک مود جدید با نام Solo Showdown اعلام شد.  این مود جدید که به صورت محدود در دسترس خواهد بود علاوه بر یک سیستم […]

۱۰۰ میلیون دلار جایزه‌ی برای مسابقات Fortnite در سال آینده در نظر گرفته شده است

شرکت Epic Games به صورت غیر منتظره اعلام کرد که برای مسابقات Fortnite در سال آینده ۱۰۰ میلیون دلار جایزه در نظر گرفته است.  این خبر درست پس از خبر معرفی یک مود جدید با نام Solo Showdown اعلام شد.  این مود جدید که به صورت محدود در دسترس خواهد بود علاوه بر یک سیستم رتبه بندی پاداش‌های نیز در بر خواهد داشت.

در یک بیانیه سازنده‌ی بازی Fortnite اعلام کرد است که :

از زمان عرضه‌ی بازی Fortnite Battle Royal، ما شاهد رشد شور و اشتیاق بازی‌بازان نسبت به رقابت با یکدیگر بوده‌ایم و نمی‌توانیم بیشتر از این نسبت به حمایت از شما برای رقابت با بهترین‌ها صبر کنیم.

در فصل ۲۰۱۸ – ۲۱۰۹ شرکت Epic Games بودجه‌ی ۱۰۰ میلیون دلاری برای بخش رقابتی Fortnite در نظر گرفته است. ما قصد داریم از بخش رقابتی این عنوان حمایت کنیم ولی شیوه‌ای متفاوت را پیش خواهیم گرفت. ما برنامه داریم بر روی لذت بازی کردن و تماشای آن تمرکز کنیم.

بازی‌بازان و طرفداران این سری می‌توانند در این هفته منتظر یک اعلامیه‌ی بزرگ از سوی شرکت سازنده در باره‌ی جزییات بخش رقابتی باشند. با توجه به نزدیک شدن به مسابقات این بازی، جزییات و ساختار بخش مسابقات و همچنین پلتفرم‌هایی که شامل این مسابقات می‌شوند اعلام خواهد شد. هنوز نحوه‌ی ثبت نام و شرکت در مسابقات پیش رو اعلام نشده است ولی احتمالا تمامی این اطلاعات در زمان مناسب در اختیار طرفداران سری قرار خواهد گرفت.

این اولین باری نیست که  یک بازی با سبک بتل رویال مسابقه‌ای را برگزار می‌کند. Player Unknowns Battlegrounds یک مراسم و گردهمایی برای طرفداران این عنوان برگزار کرده است و همچنین در مسابقات مختلف الکترونیکی (Esports) حضوری فعال داشته است. اگرچه هنوز مسابقاتی با وسعت و مبلغ جایزه‌ی زیاد برگزار نشده است که دلیل آن تمرکز شرکت سازنده بر روی بهینه سازی بازی می‌باشد. به همین دلیل حضور بازی Fortnite در مسابقات و قرار دادن این مبلغ به عنوان جایزه می‌تواند یک اتفاق بزرگ برای سری بازی‌های بتل رویال باشد.

منبع متن: gamefa