سازندگان عنوان Days Gone: به زودی تاریخ عرضه بازی را اعلام خواهیم کرد

اخیرا عرضه بازی آخرالزمانی و جهان باز انحصاری Sony یعنی Days Gone، با تاخیر مواجه شد و Bend Studio اعلام کرد که بازی در سال 2019 عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در یک گفت و گو با Screen Rant در رویداد PlayStation، کارگردان Bend Studio، "کریس ریس"، درمورد تاریخ عرضه Days Gone صحبت کرد و به گفته‌ی او طرفداران به زودی اخبار جدیدی را از این عنوان خواهند شنید.

"ما اطلاعات جدید را به زودی با طرفداران به اشتراک خواهیم گذاشت."

هیچگونه جزییات و اطلاعات بیشتری مربوط به تاریخ عرضه این عنوان بیان نشد، اما همین که می‌دانیم به زودی اخبار جدیدی از Days Gone منتشر می‌شود، می‌تواند دلگرم کننده باشد.

بیشترین جایی که امکان دارد تاریخ عرضه Days Gone اعلام شود، مراسم E3 2018 خواهد بود که کمتر از 3 هفته با شروع آن فاصله داریم. اما ناگفته نماند که Sony هنوز تایید نکرده است که آیا Days Gone در E3 نمایشی خواهد داشت و طبق گزارش‌ها، Sony در مراسم E3 بیشتر بر روی عناوین The Last of Us Part II، Death Stranding، Spider Man و Ghost of Tsushima تمرکز خواهد کرد.

فعلا باید تا شروع کنفرانس Sony در تاریخ 21 خرداد در E3 صبر کنیم و ببینیم این شرکت آیا اطلاعات جدیدی را از Days Gone به اشتراک خواهد گذاشت یا نه.

منبع متن: pardisgame