استودیو اسلج‌ هامر (Sledgehammer) برای آن دسته از افرادی که تا کنون نقشه‌های بسته الحاقی مقاومت (The Resistance) بازی Call of Duty: WW2 را تهیه نکرده‌اند، این شانس را ایجاد کرده است که یکی از این نقشه‌ها را به طور رایگان امتحان کنند. نقشه Valkyrie از ۱۰ صبح ۲۵ام می (۴ خرداد) تا ۱۰ صبح ۲۹ام […]

نقشه Valkyrie بازی Call of Duty: WW2 این آخر هفته رایگان خواهد بود

استودیو اسلج‌ هامر (Sledgehammer) برای آن دسته از افرادی که تا کنون نقشه‌های بسته الحاقی مقاومت (The Resistance) بازی Call of Duty: WW2 را تهیه نکرده‌اند، این شانس را ایجاد کرده است که یکی از این نقشه‌ها را به طور رایگان امتحان کنند.

نقشه Valkyrie از ۱۰ صبح ۲۵ام می (۴ خرداد) تا ۱۰ صبح ۲۹ام می (۸ خرداد) به صورت رایگان و بر روی تمامی پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود؛ حتی اگر هنوز این بسته الحاقی را تهیه نکرده باشید.

Valkyrie در کشور آلمان و بعد از حمله متفقین به یکی از پایگاه‌های هیتلر جریان دارد. Valkyrie یک نقشه مناسب با میدان دید طولانی و تعدادی پناهگاه برای درگیری می‌باشد.

اما کسانی که خواهان بسته‌های الحاقی بیشتر هستند، به زودی محتویات جدیدی دریافت خواهند کرد. بعد از بسته‌های مقاومت (The Resistance) و ماشین جنگی (The War Machine)، قرار است دو بسته الحاقی دیگر نیز به زودی عرضه شود. در همین حال استودیو تری آرک (Treyarch) در حال توسعه بازی Call of Duty: Black Ops 4 می‌باشد که بر خلاف نسخه‌های پیشین و به لطف حالت بتل رویال که با نام Blackout شناخته می‌شود، کمپین یک نفره نخواهد داشت. بازی Call of Duty: Black Ops 4 قرار است ۱۲ اکتبر (۲۰ مهرماه ۹۷) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع متن: gamefa