مسائل مرتبط با Loot Boxهای عناوین ساخته شده توسط کمپانی EA ظاهرا تمامی ندارند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFtech، اخیرا تبلیغاتی فریبنده از FIFA 18 باعث نارضایتی یکی از خریداران شده است. اما ماجرا دقیقا از چه قرار می باشد؟

در آخرین تبلیغ مربوطه، EA اعلام می‌کند که به مناسبت تولد بخش FUT یا همان FIFA Ultimate Team، قرار است سلسله ای از وقایع مختلف برگذار شود که عبارت‌اند از SSUهای مخصوص، اهداف هفتگی و حدود 23 بازیکن منتخب، همگی در پک‌های مخصوص که شروعشان از 16 مارچ طبق آنچه که این تبلیغ می گوید، خواهد بود.

دانشجویی آلمانی، خریدار این بسته ویژه، اینگونه بیان می‌کند: "من این تبلیغ را دیدم و پیش خود فکر کردم که واقعا معالمه خوبی است. همه می‌دانند که بدست آوردن بازیکنانی که رنکینگ بالایی دارند تقریبا غیرممکن است! اگر آن‌ها الان اینگونه موجود هستند، من حاضرم بابتشان 20 یورو پرداخت کنم. اما درنهایت این 23 بازیکن تنها به مرکز اطلاعات مربوط به FUT اضافه شدند که بیش از 1000 بازیکن دیگر را شامل می‌شود."

این دانشجوی آلمانی، مسئله پیش آمده را نزد کمیته مخصوص قوانین مرتبط با تبلیغات برد و نسبت به آن اعتراض نمود: "من این تبلیغ را فریبنده می‌بینم، همچنین باید به عنوان FIFA 18 برچسب قمار غیرقانونی زد."

EA بعنوان ناشر برای دفاع از حق خویش، اینگونه بیان کرد که این تبلیغ اصلا ضمانتی بر دریافت یکی از 23 بازیکن یاد شده بطور حتمی، نمی‌کند: "برای هر بازیکن عادی FIFA 18 کاملا واضح است که با خرید FUT Gold Ultimate Pack، آن 30 بازیکن وعده داده شده تنها به دیتابیس این بازی اضافه شوند، آن 23 بازیکن باقی نیز در این مسئله مستنثی نیستند."

درنهایت کمیته مخصوص آلمانی با این دانشجو موافقت نمود و به این نتیجه رسید که تبلیغ یاد شده واقعا گمراه کننده بوده و می‌بایستی که اطلاعات حیاتی بطور کامل نمایش داده شوند. EA هنوز نظری در این باره نداده است و معلوم نیست که این داستان چگونه پیش خواهد رفت.

نظر شما چیست؟ آیا حق با دانشجوی آلمانی است و مشکل اصلی از خود تبلیغ بوده یا این تنها بهانه‌ای است برای افزایش تنفر نسبت به EA؟

منبع متن: pardisgame