PS Vita

Playstation Vita در سال‌ های اخیر عملکرد خوبی را نداشته است که اصلی‌ترین علت آن عدم پشتیبانی ناشران و سازندگان بزرگ بازی‌های ویدیویی بوده است. با این حال با توجه به مصاحبه اخیر مدیر عامل شرکت سونی می‌توان متوجه برنامه‌ی جدید این شرکت برای PSVita شد. در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، آقا‌ی "جان کدرا" (John Kodera) در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ ژاپن بیان کردند که شرکت سونی در حال بررسی گزینه‌های مختلف در رابطه با PSVita و همکاری آن با PS4 می‌باشد. این در حالی است که در پاییز سال گذشته اعلام شده بود که کنسول‌های دستی بازار خوبی نداشته‌اند.

ایشان گفتند: "با این که PS4 و PSVita کنسول‌های جداگانه و متفاوتی هستند، سونی به طور مداوم به دنبال راه‌های تجربه بازی بی‌نظیر بین این دو می باشد."

همچنین آقای کدرا توضیحاتی بیشتری در رابطه با وارد شدن PS4 به چرخه نهایی عمر خود ارائه کرد. ایشان دوباره و بدون اشاره به واژه "PS5" افزود: "PS4 وارد مرحله نهایی از چرخه زندگی خود شده و سونی 3 سال پیش‌رو را صرف آماده‌سازی برای آینده خواهد کرد."

نظرات پیرامون همکاری بین PS4 و PSVita قطعا جالب خواهند بود. با عنایت به موفقیت نینتندو‌سوییچ در هماهنگی بین کنسول‌های دستی و خانگی، ممکن است شرکت ژاپنی سونی در حال کار بر روی راه‌هایی برای استفاده مشترک از PS4 و PSVita باشد. با نزدیک شدن به مراسم E3 باید منتظر شنیدن اخبار جدیدی در این رابطه باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا همکاری بین PS4 و PSVita موفقیت‌آمیز خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame