DICE این‌بار برای نسخه‌ی PC بازی Battlefield V با NVIDIA همکاری می‌کند + عدم وجود لوت‌‎باکس

به گزارش پردیس‌‍گیم و به نقل از wccftech، استودیوی DICE علیرغم سال‌ها همکاری با AMD اینبار برای نسخه‌ی PC بازی Battlefield V با NVIDIA همکاری خواهد داشت.

"آندریس مورل" تهیه‌کننده‌ی ارشد این بازی در بیانیه‌ای گفت:

" برای Battlefield V می‌خواستیم با شرکتی همکاری داشته باشیم که مانند ما نسبت به PC Gaming علاقه‌مند باشد. با ترکیب توسعه‌دهندگان مستعدمان و تکنولوژی پیشرفته‌ی NVIDIA و پلتفرم قدرتمند GeForce توانستیم فیزیکی‌ترین، واقعی‌ترین و باکیفیت‌ترین تجربه‌ی ممکن را خلق کنیم."

NVIDIA نیز اظهار کرد:

"برای پلتفرم PC، ما در حال کمک به تیم توسعه‌ی Battlefield V هستیم تا بهترین تجربه‌ی ممکن را خلق کنیم. این بدین معنی است که GeForce Experience برای این بازی درایورهای مخصوص، تنظمیات خاص و دیگر ویژگی‌های مخصوص NVIDIA را ارائه خواهد داد. به علاوه اینکه بهینه‌سازی‌ها و تکنولوژی‌های بصری خاص نیز برروی بازی اعمال خواهد شد."

این ممکن است که بدین معنی باشد که ویژگی‌های NVIDIA GameWorks برای Battlefield V در دسترس خواهد بود.

همچنین طی خبر دیگری از VG247، استودیوی DICE تایید کرد که Battlefield 5 هیچ‌گونه لوت‌باکسی نخواهد داشت.

از سوپرایزهای بزرگ معرفی Battlefield V، عدم وجود Premium Pass بود. حال بسیاری از مردم فکر کردند که نبود Premium Pass بدین معنی خواهد بود که بازی مملو از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای مثل لوت‌باکس‌‎ها است.

حال DICE تایید کرد که این بازی شامل هیچ‎‌گونه لوت‌باکسی نخواهد شد و همچنین آیتم‌های نمایشی نیز بوسیله‌ی پول واقعی قابل خریداری نخواهند بود.

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame