شرکت اسکوئر انیکس تصمیم گرفته تا دموی بازی Kingdom Hearts 3 را با خود به نمایشگاه E3 2018 بیاورد تا طرفداران این سری بازی‌های محبوب بتوانند بخشی از جدیدترین نسخه این مجموعه را تجربه کنند. این خبر توسط حساب کاربری رسمی اسکوئر انیکس (Square Enix) در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است جایی که این […]

Kingdom Hearts 3 در رویداد E3 2018 قابل بازی خواهد بود

شرکت اسکوئر انیکس تصمیم گرفته تا دموی بازی Kingdom Hearts 3 را با خود به نمایشگاه E3 2018 بیاورد تا طرفداران این سری بازی‌های محبوب بتوانند بخشی از جدیدترین نسخه این مجموعه را تجربه کنند.

این خبر توسط حساب کاربری رسمی اسکوئر انیکس (Square Enix) در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است جایی که این شرکت از همه افرادی که در رویداد هفته گذشته آن‌ها شرکت داشتند، تشکر کرد. هفته گذشته شاهد تائید رسمی حضور شخصیت رالف خرابکار (Ralph the Demolisher) در بازی Kingdom Hearts 3 بودیم. اسکوئر انیکس ضمن تشکر از بازدیدکنندگان این رویداد، رسماً تائید کرد که بازی Kingdom Hearts 3 در غرفه این شرکت در نمایشگاه E3 2018 حضور خواهد داشت و قابل بازی خواهد بود. توییت این شرکت به شرح زیر است:

از همه کسانی که در رویداد هفته گذشته #KH3Premiere شرکت کردند، سپاسگذاریم. علاقه‌مندان می‌توانند برای نخستین بار بازی Kingdom Hearts 3 را در غرفه اسکوئر انیکس در E3 2018 تجربه کنند. امیدواریم که شما را آنجا ببینیم!

اگر قادر به حضور در این رویداد نیستید، خیلی جای نگرانی وجود ندارد چراکه قرار است ویدئویی از گیم‌پلی بازی Kingdom Hearts 3 در جریان کنفرانس خبری شرکت اسکوئر انیکس در رویداد E3 2018 که در روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه (۱۱ ژوئن) برگزار خواهد شد، به نمایش در بیاید. این رویداد، کنفرانسی دیجیتالی همانند نینتندو دایرکت خواهد بود که بر روی سرویس‌هایی نظیر یوتیوب، توییچ، میکسر، فیسبوک و توییتر استریم خواهد شد.

بازی Kingdom Hearts 3 در تاریخ نامشخصی در سال جاری میلادی بر روی کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش‌های اخیر، احتمالاً تاریخ انتشار این بازی تا پیش از نمایشگاه E3 2018 اعلام خواهد شد.

منبع متن: gamefa