درحالی که شرکت مایکروسافت در پی اضافه کردن بازی‌های مهم و محبوب بیشتری به سرویس Backward Compatibility است، شرکت راک‌استار (Rockstar) به‌تازگی خبر از اضافه کردن بازی‌های محبوب خود برروی این سرویس داده است. با این‌که در ابتدا شرکت راک‌استار تمایل زیادی نسبت به پشتیبانی از سرویس Backward Compatibility از خود نشان نمی‌داد، به نظر […]

سه بازی جدید از راک‌استار به سرویس Backwards Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه خواهند شد

درحالی که شرکت مایکروسافت در پی اضافه کردن بازی‌های مهم و محبوب بیشتری به سرویس Backward Compatibility است، شرکت راک‌استار (Rockstar) به‌تازگی خبر از اضافه کردن بازی‌های محبوب خود برروی این سرویس داده است.

با این‌که در ابتدا شرکت راک‌استار تمایل زیادی نسبت به پشتیبانی از سرویس Backward Compatibility از خود نشان نمی‌داد، به نظر می‌رسد به‌تازگی یخ این شرکت آب شده باشد چراکه راک‌استار پس از عرضه بازی Red Dead Redemption به همراه به‌روزرسانی رزولوشن ۴K برای آن، روز گذشته اعلام کرد که سه مورد از خاطر انگیزترین بازی‌های این شرکت یعنی GTA: San Andreas, Midnight Club LA و Table Tennis قرار است هفته‌ی آینده در تاریخ ۱۷ خرداد به سرویس Backwards Compatibility اضافه شوند. البته هنوز جزئیاتی درباره‌ی پیشرفت گرافیکی خاصی در این عناوین منتشر نشده ولی همین که قرار است آن‌ها بر روی کنسول‌های نسل هشتمی مایکروسافت قابل بازی باشند خود اتفاق بزرگی است.

شایان ذکر است که اگر نسخه‌ی فیزیکی اصلی این بازی‌ها را در اختیار دارید نیز می‌توانید به انجام این بازی‌ها در کنسول‌های خانواده ایکس‌باکس وان بپردازید.

منبع متن: gamefa