فکر می‌کنم همه قبول دارند که عناوین Pokemon همیشه به فروش‌های سرسام آور معروف بوده و یکی از برگ برنده‌های شرکت نینتندو محسوب می‌شوند. حال طبق اطلاعات منتشر شده، نینتندو قرار است حسابی برای بازی‌های جدید Pokémon Let’s Go Pikachu and Eevee سنگ تمام بگذارد. با این‌که تنها آمار یکی از شعب نینتندو را در اختیار […]

میزان محموله ارسالی Pokémon Let’s Go Pikachu and Eevee مشخص شد

فکر می‌کنم همه قبول دارند که عناوین Pokemon همیشه به فروش‌های سرسام آور معروف بوده و یکی از برگ برنده‌های شرکت نینتندو محسوب می‌شوند. حال طبق اطلاعات منتشر شده، نینتندو قرار است حسابی برای بازی‌های جدید Pokémon Let’s Go Pikachu and Eevee سنگ تمام بگذارد. با این‌که تنها آمار یکی از شعب نینتندو را در اختیار داریم اما محموله‌ای که نینتندو برای این عناوین در نظر گرفته، بیشتر از هر بازی دیگر نینتندو سوییچ است.

شعبه اروپا شرکت نینتندو اولین محموله این بازی‌ها را برای تمام خرده فروشان فرانسوی ارسال کرده است؛ ۳۰۰/۰۰۰ نسخه از هر بازی (یعنی در مجموع ۶۰۰/۰۰۰ نسخه) و ۳۵/۰۰۰ کنترلر Poke Ball در روز عرضه در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

حال بیائید یک مقایسه ساده انجام دهیم؛ محموله اولیه یکی از بزرگ‌ترین عناوین نینتندو یعنی Super Mario Odyssey به میزان ۳۵۰/۰۰۰ نسخه بود. این در حالی است که دیگر بازی‌های نینتندو سوییچ مانند Mario Tennis Aces، Captain Toad: Treasure Tracker و Octopath Traveller که امسال عرضه می‌شوند، هر کدام به ترتیب دارای محموله‌ای ۸۰/۰۰۰، ۱۲۰/۰۰۰ و ۳۰/۰۰۰ نسخه‌ای خواهند بود.

عناوین Pokémon Let’s Go Pikachu and Let’s Go Eevee در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد.

نینتندو در نظر دارد تا پایان سال مالی جدید، ۲۰ تا ۲۵ میلیون کنسول نینتندو سوییچ به فروش برساند. به نظر شما با توجه به عرضه عناوین مذکور و همین‌طور .Super Smash Bros، چنین چیزی ممکن است؟

منبع متن: gamefa