One Punch Man

دوباره زمان E3 نزدیک شده است و طرفداران بازی‌های ویدئویی در تلاش برای پیدا کردن هر شایعه‌ای هستند، ولی یکی از این شایعات چیزی است که طرفداران انیمه به شدت دنبال آن هستند. به هر حال ایده ساخت بازی One Punch Man توسط شرکت Bandai Namco چیزی نیست که هر روز آن را بشنویم، ولی آیا این خبر واقعیت دارد؟

خب، البته راهی برای اطمینان از این قضیه وجود ندارد، ولی این ایده قطعا چیزی است که طرفداران به دنبال به حقیقت پیوستن آن هستند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت comicbook، طرفداران این عنوان، طبق شایعات منتشر شده باور دارند که Bandai Namco به دنبال موفقیت در Dragon Ball FighterZ، در E3 امسال یک عنوان انیمه‌ای جدید را رونمایی خواهد کرد. تاکنون چندین شایعه جعلی در مورد اینکه کدام سری عنوان ممکن است به یک بازی تبدیل شود، در فضای مجازی منتشر شده است، و One Punch Man همیشه در صدر این لیست بوده است.

البته دلیل اینکه بفهمیم چرا One Punch Man اینقدر محبوب است، خیلی سخت نیست. این عنوان یکی از محبوب‌ترین انیمه‌ها در غرب است، و خط داستانی اکشن آن به خوبی با یک بازی اکشن سازگار است. با ردیفی از ابرقهرمانان و ضد قهرمانان برای انتخاب، بازی One Punch Man می‌تواند همان‌طور که جذاب باشد، پویا نیز باشد، و این سری عنوان می‌تواند جهش بزرگی داشته باشد.

به هر حال فصل دوم One Punch Man در حال ساخت است و احتمالا زودتر از انتظار عرضه شود. همین آگوست (مرداد) قسمت اول فصل دوم در ژاپن توسط J. C. Staff به نمایش در خواهد آمد. مجموعه‌ای از آهنگ‌های مرتبط با شخصیت‌ها نیز برای فسل جدید One Punch Man آماده شده است و این اطلاعات عمومی تنها زمانی بیشتر می‌شوند که تاریخ عرضه آن مشخص شود. در نتیجه اگر Bandai Namco بخواهد در این موفقیت سرمایه گذاری کند، بازی One Man Punch راه آن است.

در حال حاضر نمی‌دانیم آیا ناشر روی عنوان One Punch Man به عنوان بازی نظر دارد یا نه، ولی طرفداران مطمئن هستند که این عنوان قطعا روزی به حقیقت خواهد پیوست.

آیا شما هم منتظر عرضه One Punch Man به عنوان یک بازی هستید؟

منبع متن: pardisgame