پلیگراند گیمز (Playground Games) یکی از مهمترین استودیوهایی بود که شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2018 اعلام کرد آن را به تصاحب خود درآورده است. این استودیو طی همکاری چندین و چند سالهی خود با ردموندیها توانست با سری Forza Horizon یکی از پرفروشترین مجموعهها و نیز پرفروشترین مجموعهی نسل هشت […]
پلیگراند گیمز (Playground Games) یکی از مهمترین استودیوهایی بود که شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2018 اعلام کرد آن را به تصاحب خود درآورده است. این استودیو طی همکاری چندین و چند سالهی خود با ردموندیها توانست با سری Forza Horizon یکی از پرفروشترین مجموعهها و نیز پرفروشترین مجموعهی نسل هشت مایکروسافت را خلق کند که البته چندی پیش نسخهی چهارم این مجموعه با نام Forza Horizon 4 معرفی و سپس اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن منتشر شد.
بهتازگی و بهدنبال این قضایا آقای گاوین رابرن (Gavin Raeburn) رئیس استودیو پلیگراند گیمز در مصاحبه با MCV UK بیان کردند که قصد دارند به بهترین استودیو بازیسازی جهان تبدیل شوند:
تا همین اواخر هدف ما تبدیل شدن به بهترین توسعهدهندهی مستقل جهان بود اما پس از پیوستن به مایکروسافت ما میخواهیم با استفاده از پشتیبانی بیشتری که از آنها دریافت میکنیم تبدیل به بهترین توسعهدهندهی جهان شویم. هدف بزرگی است اما فکر میکنم رسیدن به آن تنها با تبدیل شدن به بخشی از مجموعهی مایکروسافت امکانپذیر باشد.
همانطور که رابرن اشاره میکند تبدیل شدن به بهترین توسعهدهندهی جهان هدف بسیار بزرگی است اما پلیگراند گیمز تاکنون نشان داده که بسیار مستعد و با انگیزه است پس بنابراین اگر منابع، وقت و آزادی عمل کافی به آنها برسد میتوانند خیلی زود به این هدف دست یابند. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ بهنظر شما این استودیو میتواند با پشتیبانی غول نرمافزاری جهان به این هدف بزرگ دست یابد یا اینکه سرنوشتی دیگر برای او رقم خواهد خورد؟
منبع متن: gamefa