به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از ComicBook، اطلاعات تازه‌ای از مراحل تولید 2 عنوان بزرگ بعدی کمپانی Bethesda منتشر شد.

کنفرانس مطبوعاتی Bethesda در E3 2018، نه یکی بلکه دو عنوان بسیار بزرگ داشت. اولین معرفی، در رابطه با Starfiled بود، جدیدترین IP آن‌ها که از طریق شایعات و گزارشات مختلف با آن مدت‌ها قبل آشنا شدیم. این معرفی متاسفانه بسیار کوتاه بود و تریلر مربوطه اطلاعات چندانی را در اختیار ما نگذاشت. معرفی بزرگ بعدی آن‌ها، و نقطه عطف تمام کنرانس، معرفی The Elder Scrolls VI بود. هر دوی این عناوین توسط تیم داخلی Bethesda یعنی Bethseda Game Studios ساخته خواهند شد و ظاهرا هدف آن‌ها، نسل بعدی است. بنابر گفته‌های آن‌ها، Starfiled زودتر منتشر خواهد شد اما کماکان زمان زیادی تا انتشار این دو عنوان مانده است.

مدیر Bethesda Game Studios، آقای "تاد هاوارد" (Todd Howard)، طی مصاحبه‌ای با "جف کلی" (Geoff Keighly)، کمی اطلاعات بیشتر را دررابطه با مراحل ساخت این دو با ما به اشتراک می‌گذارد.

بنابر سخنان "هاوارد"، Starfield مدت زمان زیادی است که در دست ساخت است و حال در مرحله "قابل بازی" بودن قرار دارد. وی همچنین اشاره می‌کند که این بازی جنبه‌های اجتماعی هم دارد، هرچند که متمرکز بر روی بخش آنلاین، چون Fallout 76، نیست و درواقع تجربه تک نفره بزرگ بعدی آن‌ها به حساب می‌آید.

اما این مسئله برای TES VI صادق نیست، درواقع این عنوان در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. "هاوارد" تایید می‌کند که این بازی هنوز در مراحل قبل ساخت قرار دارد و قابل بازی نیست و تکنولوژی لازم برای انجام این بازی هنوز وجود ندارد، هرچند که این تکنولوژی کم کم به واقعیت خواهد پیوست.

به احتمال زیاد، Starfield، بعنوان یک عنوان ساخته شده برای نسل بعد، مابین سال‌های 2020 الی 2021 عرضه خواهد شد، اما TES VI را شایدی حتی تا اواخر 2025 هم نبینیم.

منبع متن: pardisgame