Rage 2

E3 2018 تعدادی اعلامیه‌های مربوط به بتل رویال را به خود دید. در کنفرانس EA Play، استودیوی DICE وجود یک حالت بتل رویال در Battlefield V را تایید کرد و Nintendo از Fortnite برروی Switch بدون حالت Save the World آن رونمایی نمود. از طرفی دیگر، Bethesda هیچ چیزی در رابطه حالت بتل رویال در طول کنفرانس خبری خود نگفت.

Bethesda در کنفرانس خبری خود برای E3 2018 از محتوای دانلودی جدید Prey به نام Typhon Hunter رونمایی کرد که یک حالت آنلاین برای این بازی است. به گزارش پردیس گیم، سایت GameSpot با توجه به حالت‌های جدیدی که به بازی‌های منتشر شده Bethesda اضافه می‌شوند، طی مصاحبه‌ای با پیت هاینز (معاون ارشد Bethesda) از وجود برنامه‌ای برای بتل رویال پرسید. جواب کوتاه وی بدین شرح بود: خیر.

"ما قطعا هیچ چیز مربوط به بتل رویال نداریم. ما هرگز نمی‌خواهیم در یک مسئله به دنبال کسی باشیم. وقتی Facebook گیمینگ روند بزرگی را در پیش داشت، ما پیگیر آن نشدیم. فقط به این خاطر که بتل رویال محبوب است، بدان معنا نیست که برای ما و استودیوهای ما مناسب باشد."

او در ادامه افزود "اگر کسی با ایده‌ بتل رویال یا چیزی مشابه بتل رویال سراغ ما بیاید که منحصر به‌فرد، متفاوت یا جالب باشد، احتمالا آن را در نظر می‌گیریم اما تمایلی به پیگری رویکردهای بزرگ نداریم. ما می‌خواهیم تجربه‌های متفاوت ارائه دهیم و چیزهای جدید را امتحان کنیم."

این یعنی Rage 2 هم که در بهار سال 2019 عرضه می‌شود، هیچ‌گونه حالت بتل رویالی دریافت نخواهد کرد.

منبع متن: pardisgame