بازی Cyberpunk 2077 یکی از عناوین مطرح حاضر در نمایشگاه E3 امسال بود که خبرهای زیادی از آن منتشر شد و در کانون توجهات قرار داشت. گرچه تنها یک تریلر سینمائی از این بازی به صورت عمومی منتشر شد، اما نمایشی یک ساعته و خصوصی از این بازی در پشت درب‌های بسته به مطبوعات نشان […]

گیم‌پلی Cyberpunk 2077 در رویداد گیمزکام امسال به نمایش در خواهد آمد

بازی Cyberpunk 2077 یکی از عناوین مطرح حاضر در نمایشگاه E3 امسال بود که خبرهای زیادی از آن منتشر شد و در کانون توجهات قرار داشت. گرچه تنها یک تریلر سینمائی از این بازی به صورت عمومی منتشر شد، اما نمایشی یک ساعته و خصوصی از این بازی در پشت درب‌های بسته به مطبوعات نشان داده شد. تا به اینجای کار، همه بر شگفت‌انگیز و خیره‌کننده بودن این بازی توافق نظر دارند.

نکته قابل توجه این است که بر اساس گفته‌های مارسین ایوینسکی (Marcin Iwinski)، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، دموی این بازی کاملاً از خود بازی گرفته شده و به طور خاص برای E3 طراحی و تهیه نشده است. ایوینسکی در جریان گفتگویش با وب‌سایت کوتاکو در این خصوص اظهار داشت:

این دمو، به سبک دیگر دموهایی که محتوای تولید شده آن برای نمایش هدف خاصی هستند، نبود. این [دمو] کاملاً بر اساس محتویات درون بازی ساخته شده است… واقعی بودن این دمو واقعاً شگفت‌انگیز است بنابراین ما چیزی را جعل نکردیم و چیزهای بسیاری را برای نمایش در اختیار داشتیم… گرچه ما این بحث‌ها را شروع نکرده‌ایم اما بازخوردهای زیادی داشتیم که متوجه شدیم افرادی که این پیش‌نمایش را دیده‌اند اصلاً به حقیقی بودن آن شک نکرده‌اند. این باعث می‌شود که بسیار خوشحال باشیم و به خود افتخار کنیم چراکه تمام تلاش خود را کردیم تا چیزی واقعی بسازیم.

زمانی که از او در این خصوص پرسیده شد که بار دیگر چه زمانی می‌توانیم انتظار نمایش جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 داشته باشیم، وی گفت که استودیوی سی‌دی پراجکت رد تصمیم دارد تا در رویداد گیمزکام (Gamescom) امسال حضور یابد. چه بخواهیم چه نخواهیم نمایش بعدی این بازی بار دیگر پشت درب‌های بسته خواهد بود اما این استودیوی لهستانی هنوز تصمیم نگرفته که همان دموی E3 را نشان دهد یا اینبار دست روی چیزهای متفاوتی بگذارد. ایوینسکی در این زمینه بیان داشت:

من فکر می‌کنم که هنوز گیمزکام را برای نشان دادن این بازی در برنامه داشته باشیم. من نمی‌توانم بگویم که [سی‌دی پراجکت رد چیز متفاوتی از آنچه که در E3 2018 نشان داد، به نمایش خواهد گذاشت یا خیر] اما اینبار مشابه سری قبل نخواهد بود و واقعاً ارزش دیدن خواهد داشت. البته لطفاً انتظار یک دموی کاملاً متفاوت را نداشته باشید… اما ممکن است که چیز متفاوتی را به نمایش بگذاریم یا شاید از زاویه دیگری به آن بنگریم.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Cyberpunk 2077، چندی پیش، سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که برهنگی این بازی دلیلی کاملاً منطقی و قابل قبول دارد. همچنین اطلاعاتی از مراحل فرعی متعدد این عنوان منتشر شد. از سوی دیگر، می‌توانید از این نشانی به جزئیات بیشتری در خصوص محیط تخریب‌پذیر این بازی دست پیدا کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مقصد مشخصی ندارد اما پیش‌بینی می‌شود که تا قبل سال ۲۰۲۰ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه گردد.

منبع متن: gamefa