بازی Anthem برای عرضه در سال آینده برنامهریزی شده است و در طول چند هفتهی گذشته اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شده است. حال به لطف مصاحبهی انجام شده با کارگردان بازی آقای جاناتان وارنر (Jonathan Warner) اطلاعات جدیدی از نحوهی پیشرفت در بازی و امکانات و فعالیتهایی که پس از اتمام بازی در دسترس […]
بازی Anthem برای عرضه در سال آینده برنامهریزی شده است و در طول چند هفتهی گذشته اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شده است. حال به لطف مصاحبهی انجام شده با کارگردان بازی آقای جاناتان وارنر (Jonathan Warner) اطلاعات جدیدی از نحوهی پیشرفت در بازی و امکانات و فعالیتهایی که پس از اتمام بازی در دسترس شما قرار خواهد گرفت منتشر شده است.
به نظر میرسد بازی سیستمی مشابه بازی Destiny را در پیش خواهد گرفت و پایانی باز خواهد داشت. همچنین تیم سازنده به عرضهی محتوای داستانی جدید برای بازی پس از عرضه ادامه خواهد داد. آقای وارنر در پاسخ به این سوال که هدف اصلی بازیبازان در این بازی چه خواهد بود، گفتند:
هدف اصلی این است که شما زره Javelin خود را تا جایی ارتقا دهید که به شما حس افسانهای و بیرقیب بودن بدهد.
کارگردان بازی دربارهی پایانباز بودن بازی گفته است که “این یک جهان ناتمام است. خدایان از این جهان رفتهاند و آن را در شرایطی ناتمام و عجیب رها کردهاند که باعث شده است همیشه در هر جای این جهان درگیری وجود داشته باشد”. به گفتهی آقای وارنر پس از اتمام بازی تمامی فعالیتها دوباره قابل دسترسی خواهند بود تا شما بتوانید بیش از پیش در بازی پیشرفت کنید.
بازیبازان قادر خواهند بود زره خود را پس از اتمام بخش داستانی بدون نیاز به تکرار آن ارتقا دهند. آقای وارنر در این باره گفته است:
به عنوان یک خلبان شما به چندین زره Javelin دسترسی خواهید داشت. برخلاف بازیهای کلاسیک نقشآفرینی که شما در ابتدای بازی یک کلاس را انتخاب میکنید و پس از چند ساعت بازی متوجه میشوید این کلاس مناسب شما نبوده و مجبور به شروع مجدد بازی میشوید؛ Anthem به شما اجازه میدهد به تمامی زرهها دسترسی داشته باشید و با افزایش سطح خلبان خود به راحتی در هر زمان زره مناسب خود را انتخاب کنید.
بازی Anthem برای عرضه در ۲۲ نوامبر سال ۲۰۱۹ برروی پلتفرمهای رایانههای شخصی، ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ برنامهریزی شده است.
منبع متن: gamefa