مایکروسافت می‌خواهد با استودیوی تازه تاسیس‌شده‌اش در سانتا مونیکا، یعنی The Initiative، دست به نوآوری بزند و چیزی پیشگامانه خلق کند. فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در جریان کنفرانس خبری این شرکت در رویداد E3 2018، نه تنها اعلام کرد که ردموندی‌ها چهار استودیوی نام‌آشنا را تحت تملک خود در آورده‌اند، بلکه […]

استودیوی The Initiative مایکروسافت، خواهان ایجاد نوآوری است

مایکروسافت می‌خواهد با استودیوی تازه تاسیس‌شده‌اش در سانتا مونیکا، یعنی The Initiative، دست به نوآوری بزند و چیزی پیشگامانه خلق کند.

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در جریان کنفرانس خبری این شرکت در رویداد E3 2018، نه تنها اعلام کرد که ردموندی‌ها چهار استودیوی نام‌آشنا را تحت تملک خود در آورده‌اند، بلکه استودیوی جدیدی نیز تحت عنوان The Initiative تاسیس کرده‌اند که توسط یکی از نام‌آشناهای این صنعت رهبری می‌شود.

همانطور که احتمالاً مطلع هستید، این استودیوی توسط Darrell Gallagher هدایت می‌شود که سابقه کار بر روی سری بازی‌های Tomb Raider را در کارنامه خود دارد. وی اخیراً با وب‌سایت GamesBeat درباره نقشش در این استودیوی جدید و اختیاراتی که مایکروسافت به او داده صحبت کرده است:

تمرکز من بر روی فرصت‌ها و تلاش برای خلق چیزی پیشگامانه و حیرت‌برانگیز است. به من وظیفه، آزادی و حمایت لازم برای انجام چنین کاری داده شده است. من همیشه می‌خواستم چیزهای بسیاری بسازم – من عاشق ساخت چیزها هستم. اگر به تاریخ و گذشته من نگاه کنید، من بیشتر به ساخت بازی‌های جدید، استودیوها، تیم‌ها و سرگرمی مشغول بوده‌ام. من دوست دارم تا بتوانم [هر چیزی] بسازم. برای انجام این کار با پشتیبانی ایکس‌باکس و مایکروسافت از من جهت خلق پایه‌های گیمینگ پیشگامانه در آینده، فرصت بزرگی نصیبم شده است.

رئیس سابق استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) ادامه داد:

ماموریت اصلی ما واقعاً این است: چیزی پیشگامانه خلق کنید. نوآوری داشته باشید. خلاق‌ترین ذهن‌ها را از این صنعت و فراتر از آن به کار گیرید و بگویید: “چه کاری می‌توانیم در آینده انجام دهیم؟” ما این همه سخت‌افزار، ابزار و خلاقیت داریم. به عنوان یک بازی‌باز، ما فرصت تجربه بازی‌ها از طریق هر دستگاهی در هر مکانی را داریم. برای من به عنوان یک سازنده، فوق‌العاده است که فیل اسپنسر و ایکس‌باکس فرصت ساخت چیزهای جدیدی را به من بدهند.

به نظر شما آیا مایکروسافت می‌تواند کمبود بازی‌های انحصاری خود را با تاسیس این استودیوهای تازه تاسیس جبران کند؟

منبع متن: gamefa