Devil May Cry 5

Devil May Cry 5، نسخه جدید یکی از فرانچایزهای محبوب شرکت Capcom، در مارس 2019 (فروردین 98) منتشر خواهد شد و با توجه به جزئیات جدیدی که از بازی در دسترس قرار گرفته، سازندگان مجبور به تاخیر آن نمی‌شوند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، در جدیدترین شماره از مجله فامیتسو آمده که 75 درصد از مراحل توسعه Devil May Cry 5 به اتمام رسیده که قطعا امیدوار کننده است. این مجله همچنین جزئیات داستانی بیشتری ارائه داده و تایید کرده شخصیت منفی اصلی، قوی‌ترین دشمنی خواهد بود که نیرو و دانته با آن روبه‌رو می‌شوند و اتفاق مرموزی در Demon World رخ داده است. ظاهرا نیرو هم می‌خواهد چیزی را که از دست داده پس بگیرد ولی مشخص نیست اشاره این مجله به دست شیطانی او (Devil Bringer)، شخصیت Kyrie یا مورد دیگری باشد. در نهایت تایید شد جزئیات بیشتر از بازی در تابستان امسال به اشتراک گذاشته می‌شود.

همچنین هیدیاکی ایتسونو، کارگردان Devil May Cry 5، متئو واکر و میچیتارو اوکابی به عنوان تهیه کنندگان بازی در جدیدترین قسمت از Capcom TV تایید کردند تیم سازنده در حال آماده‌سازی یک دمو برای عموم است. جمله‌بندی آن‌ها کمی مبهم بود اما به احتمال بالا، آن‌ها در رابطه با دمویی که تا حدود دو ماه دیگر در Gamescom در دسترس قرار می‌گیرد صحبت می‌کردند.

Devil May Cry 5 تا اواخر مارس 2019 (اواسط فروردین 98) برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame