در طی مراسم E3 2018 شرکت مایکروسافت (Microsoft)، راد فرگوسن (Rod Fergusson) رئیس استودیو کوالیشن (Coalition) با انتشار تریلری از Gears 5 رونمایی کرد. حال در طی مصاحبه‌ای، فرگوسن از کیفیت اجرایی این عنوان بر روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی می‌گوید. راد فرگوسن در مصاحبه‌ای با Wired اعلام کرد که Gears 5 با نرخ فریم ۶۰ و […]

کوالیشن از کیفیت اجرایی Gears 5 می‌گوید

در طی مراسم E3 2018 شرکت مایکروسافت (Microsoft)، راد فرگوسن (Rod Fergusson) رئیس استودیو کوالیشن (Coalition) با انتشار تریلری از Gears 5 رونمایی کرد. حال در طی مصاحبه‌ای، فرگوسن از کیفیت اجرایی این عنوان بر روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی می‌گوید.

راد فرگوسن در مصاحبه‌ای با Wired اعلام کرد که Gears 5 با نرخ فریم ۶۰ و با کیفیت ۴K بر روی ایکس‌باکس وان اجرا خواهد شد همچنین امکان اجرای این عنوان با نرخ فریم ۱۲۰ بر روی رایانه‌های شخصی وجود خواهد داشت.

ما همیشه به دنبال اجرای بازی با نرخ فریم ۶۰ بوده‌ایم و با توجه به تجربه‌ی ساخت Gears 4 و بهینه‌سازی‌های بعد از آن، هدف ما اجرای بازی با نرخ فریم ۶۰ و کیفیت ۴K بر روی ایکس‌باکس وان خواهد بود.

در ادامه فرگوسن به صحبت در مورد نسخه‌ی رایانه‌های شخصی پرداخت:

با ساخت Gears 5 برای رایانه‌های شخصی، ما توانسته‌ایم از تمام گزینه‌های بهینه‌سازی که این پلتفرم ارائه می‌دهد، استفاده کنیم.

شما می‌توانید به حداکثر کیفیت دست یابید، البته بسیار زود است تا در این مورد صحبت کنیم، اما معمولا می‌توانید با نرخ فریم ۱۲۰ به اجرای بازی بپردازید.

به نظر می‌رسد که کوالیشن هنوز در حال کار برای روی نهایی کردن نرخ فریم Gears 5 می‌باشد، که با توجه به زمان باقی مانده به انتشار این عنوان، احتمالا شاهد یک بازی بهینه‌ بر روی هر دو پلتفرم مقصد باشیم.

Gears 5 در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa