Anthem

BioWare در تلاش است تا چیزی جدید را روی صحنه بیاورد و می‌خواهد پس از سری بازی‌های Star Wars، یک بار دیگر پا در عرصه بازی‌های آنلاین بگذارند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت comicbook، درست مانند تمام جهت‌گیری‌های جدید، گیمرها از پروژه خطرناک و ناشناخته‌ای که ناشر مود علاقه‌شان درگیر آن شده است، واهمه دارند، اما اعضای BioWare برای کاهش نگرانی‌های آنان، بیشتر و فراتر از انتظارات عمل کرده‌اند. آخرین بحث در مورد محتوای پایان عنوان پیش رو با صحبت‌های "بِن اسکات" است.

"اسکات" اخیرا برای بحث در مورد نقش او در عنوان نقش آفرینی پیش رو، به خصوص در مورد پایان بازی در Reddit حاضر شد. به طور واضح و بدون اسپویل کردن چیزی، نکات ذیل مسائلی است که او در مورد مواجهه آنها به پایان بازی گفته است؛ پایانی که در واقع پایان نخواهد پذیرفت:

- پایان بازی مهم است! در واقع خیلی مهم است!

- پایان بازی پس از عرضه مهم‌تر هم خواهد شد.

- قابلیت بازی مجدد یکی از اهداف اصلی محتوا است.

- طرفداران این بازی قرار است به ما در بهبود، شکل‌گیری و سوق دادن جهت‌دهی درازمدت محتوای پایان بازی کمک کنند. سازندگان بازی شما را درگیر کرده‌اند و به شما گوش خواهند داد!

- پایان بازی باید تا جای ممکن برای طرفداران قابل دسترسی باشد.

- محتوا باید سخت، هیجان انگیز، پاداش دهنده و همچنین قابل دسترس باشد.

- باید دستاوردها، مهارت و تسلط را پاداش دهد.

- برای یادگیری آسان، و برای تسلط سخت است.

- معماها، رمزها و اکتشافات جالب خواهد بود!

ظاهرا آنها با چشمانی باز در مورد برخی جنبه‌های زشت‌تر بازی‌های آنلاین، مخصوصا در مورد رفتار تاکسیک و نخبه پروری عمل کرده‌اند. جالب خواهد بود تا ببینیم آنها چه چیزی در چنته خواهند داشت، ولی از آن مقدار کمی که ما توانستیم بازی کنیم مشخص است آنها دلیلی برای سرافرازی دارند.

او با پیامی مفهومی به هواداران در مورد اشتباهات و حرکت به جلو و با گفتن این جملات که "رک بگویم؛ ما اشتباه خواهیم کرد! ولی با کمک طرفداران، ما همچنین آن را به عنوانی بزرگ تبدیل می‌کنیم! ما تا روز عرضه، چیزهای زیادی برای اثبات و نمایش به شما داریم. ما می‌خواهیم تا به همه نقشه‌های خود را نشان داده و سپس به بازخوردها و ایده‌های شما گوش دهیم!" به صحبت‌های خود پایان داد.

منبع متن: pardisgame