Spider-Man

آخرین فیلم رونمایی شده از عنوان جدید Spider-Man کمپانی Marvel تایید می‌کند که "دکتر استرنج" در دنیای بزرگ این بازی انحصاری PlayStation 4 حضور دارد.

تایید حضور "استفن استرنج" از فیلمی که در آن خانه این جادوگر، Sanctum Sancturum، در شهر دیده می‌شود منشا می‌گیرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت comicbook، شایعات حضور دکتر استرنج زمانی شروع شروع شد که طرفداران در تریلر این بازی طی همایش Paris Games Week، متوجه وجود چیزی شبیه به Sanctum Sancturum شدند. اگرچه در آن زمان این مسئله واضح به‌نظر نمی‌رسید و در نتیجه تاییدی قانع کننده نبود؛ اما حالا ما تاییدی بر این مسئله داریم.

خانه این جادوگر در نمایش جدید Insomniac Games و Sony که در E3 منتشر شد، وجود داشت و در آن شکی نیست که این همان خانه دکتر استرنج است.

Spider-Man

حالا اینکه "دکتر استرنج" در بازی واقعی حضوری داشته باشد، مشخص نیست (نقش‌آفرینی در داستان یا مواردی دیگر). خانه او ممکن است تنها یک ایستر اگ (Easter Egg) و نشانه‌ای از طرف Insomniac Games برای نشان دادن دنیای متصل بازی باشد.

علاوه بر "دکتر استرنج"، بازی همچنین شخصیت‌های دیگری را مثل "دردویل" (Daredevil)، "اَونجرز"، "گربه سیاه" و شاید شخصیت‌هایی دیگر در دنیای خود خواهد داشت.

اگرچه تمام قهرمانانی که در این بازی وجود دارند هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما تعداد شخصیت‌های منفی بازی کمتر بوده است. علاوه بر "مستر نگاتیو"، می‌دانیم گروه "شش خبیث" (Sinister Six) نیز که ظاهرا توسط "دکتر اختاپوس" هدایت می‌شوند، در بازی حضور خواهند داشت.

بازی Spider-Man کمپانی Marvel قرار است در 7 سپتامبر امسال (مطابق با 16 شهریور) به طور انحصاری برای کنسول PlayStation 4 عرضه شود.

به نظر شما چه شخصیت‌های دیگری – اعم از شخصیت‌های مثبت یا منفی – در این بازی حضور خواهند داشت؟

منبع متن: pardisgame