پس از معرفی عنوان Halo Infinite طی رویداد E3 2018 شاهد سکوت خبری  این عنوان بوده‌ایم و سازندگان اطلاعات زیادی از این عنوان را به اشتراک نگذاشته‌اند اما این سکوت خبری بالاخره شکسته شد و سازندگان به تازگی تصاویر هنری جدیدی از عنوان Halo Infinite را منتشر کرده‌اند. به تازگی استودیوی ۳۴۳ ایندستریز در صفحه‌ی رسمی این […]

تصاویر هنری جدیدی از عنوان Halo Infinite منتشر شد

پس از معرفی عنوان Halo Infinite طی رویداد E3 2018 شاهد سکوت خبری  این عنوان بوده‌ایم و سازندگان اطلاعات زیادی از این عنوان را به اشتراک نگذاشته‌اند اما این سکوت خبری بالاخره شکسته شد و سازندگان به تازگی تصاویر هنری جدیدی از عنوان Halo Infinite را منتشر کرده‌اند.

به تازگی استودیوی ۳۴۳ ایندستریز در صفحه‌ی رسمی این استودیو در فیسبوک تصاویری جدید از عنوان Halo Infinite را به اشتراک گذاشته است. این تصاویر در واقع بخشی از پکیج اختصاصی عنوان Halo Infinite هستند که شما می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. این پیکج شامل تصاویر هنری، تصاویر متحرک، بنرهایی برای فیسبوک و توییتر با طرح عنوان Halo Infinite و تعدادی تصاویر پس زمینه از این عنوان با کیفیت ۴K برای رایانه‌های شخصی می‌باشد. شما می‌توایند تصاویر هنری مربوط به عنوان Halo Infinite را در قسمت پایین مشاهده کنید:

همچنین  علاوه بر تصاویر یاد شده، کریس لی، مدیر استودی ۳۴۳ ایندستریز پیامی را برای هوادران این سری منتشر کرده است که در قسمت زیر می خوانید:

من می‌دانم که انتظار برای افرادی که بی‌صبرانه منتظر اطلاعات و جزیات جدیدی از بازی هستند، بسیار سخت است. ما از زمانی که در اختیار داریم برای ساخت بازی مناسبی استفاده کرده و سعی داریم تا ساخت این عنوان را به گونه‌ی متفاوتی نسبت به گذشته در پیش گیریم. هدف کل استودیوی ۳۴۳ ایندستریز این است که یک نسخه‌ی فوق‌العاده از سری Halo برای بازی‌بازان و به خصوص هوادارن این سری ساخته شود؛ هوادارانی که مطمئناً خود بازی‌باز‌های جدیدی را با این سری آشنا می‌کنند. ما راه جدیدی را برای درگیر کردن بازی‌بازان و مشترک ساختن آن‌ها در طول مراحل توسعه‌ی بازی در پیش خواهیم گرفت (اشاره به تجربه‌ی آزمایشی بازی توسط بازی‌بازان) و من باور دارم با این کار جامعه‌ی خوبی در کنار خود خواهیم ساخت که باعث می‌شود  عنوان Halo Infinite در طول زمان ارتقا یافته و به کیفیت نهایی برسد.

مطمئنا تا زمان انتشار عنوان Halo Infinite زمان زیادی باقی است. در بهترین حالت ممکن می‌توان پیش بینی کرد که این عنوان اواخر سال آینده عرضه شود. تا آن زمان مطمئناً قادر خواهید بود عنوان Halo: Fireteam Ravens و یا Halo: The Master Chief Collection را تجربه کنید؛ عنوانی که استودیوی ۳۴۳ ایندستریز مدتی است بر روی توسعه‌ی آن کار می‌کند.

منبع متن: gamefa