بدون شک نمایش امسال مایکروسافت در رویداد E3 بهترین نمایش سالهای اخیر این شرکت بود و طی این رویداد شاهد تمرکز برروی محتوا و معرفیهای پیدرپی با سرعت بالا بودیم اما نکتهی مهمی که در این نمایش وجود داشت برنامهریزی بلند مدت مایکروسافت برای پلتفرم ایکسباکس بود که به عنوان بهترین مثال برای اثبات این […]
بدون شک نمایش امسال مایکروسافت در رویداد E3 بهترین نمایش سالهای اخیر این شرکت بود و طی این رویداد شاهد تمرکز برروی محتوا و معرفیهای پیدرپی با سرعت بالا بودیم اما نکتهی مهمی که در این نمایش وجود داشت برنامهریزی بلند مدت مایکروسافت برای پلتفرم ایکسباکس بود که به عنوان بهترین مثال برای اثبات این موضوع میتوان به دو برابر شدن استودیوهای فرست پارتی و خرید چهار استودیوی جدید توسط مایکروسافت اشاره کرد.
بهتازگی و بهدنبال همین قضایا آقای مت پیسکاتلا (Mat Piscatella) تحلیلگر گروه آماری NPD در پاسخ به سوال وبسایت Gamingbolt مبنی بر اینکه ” آیا این موضوع میتواند عملکرد فروش مایکروسافت که بهطور مداوم پشت نینتندو و سونی قرار گرفته است را به جلو پیش ببرد؟” بیان داشتند:
داشتن استودیوهای بیشتر به معنی داشتن محتوای بیشتر برای جذب بازار است، پس فکر میکنم این عالی است. من فکر میکنم این [موضوع] آنها را برای آینده آماده میکند و چه در نسلهای آیندهی کنسولی و چه رایانههای شخصی یا استریم کردن [بازیها] به آنها کمک خواهد کرد. پیدا کردن دلیلی برای اینکه چرا این اتفاق خبر خوبی برای بازار نیست سخت است.
کاملا مشخص است که با ارائهی محتوای عالی و بیشتر، مخاطبان بیشتری به سمت سختافزار شما متمایل میشوند و برای اثبات این موضوع میتوان به جایگاه فعلی شرکتهای سونی و نینتندو اشاره کرد. اگرچه مایکروسافت در انجام این مهم مقداری تَعَلُل ورزید اما همین که عمل کردن به آن را شروع کرده بسیار حائز اهمیت است اما باید منتظر ماند و دید چگونه این شرکت میتواند با دادن آزادی عمل و بودجهی بیشتر به استودیوهای خود محتویات درجهیک مانند دیگر رقبا تولید کند تا بتواند به رقابت با آنها بپردازد. نظر شما در اینباره چیست؟ استودیوهای خریداری شدهی جدید تا چه حد میتوانند به شرایط مایکروسافت در بازار فروش کمک کنند؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.
منبع متن: gamefa