زمانی که جف کیلی (Geoff Keighley)، در E3 امسال با آقای ایو گیلمات (Yves Guillemot)، مدیر عامل شرکت یوبیسافت مصاحبه کرد، وی در مورد مسائلی مختلفی مانند وضعیت فعلی صنعت بازی‌های ویدئویی و همکاری‌های اخیر این شرکت با نینتندو توضیحاتی را ارائه داد. زمانی که از آقای گیلمات در مورد وضعیت فعلی صنعت بازی‌های ویدئویی […]

ایو گیلمات از وضعیت صنعت بازی‌های ویدئویی و همکاری با نینتندو می‌گوید

زمانی که جف کیلی (Geoff Keighley)، در E3 امسال با آقای ایو گیلمات (Yves Guillemot)، مدیر عامل شرکت یوبیسافت مصاحبه کرد، وی در مورد مسائلی مختلفی مانند وضعیت فعلی صنعت بازی‌های ویدئویی و همکاری‌های اخیر این شرکت با نینتندو توضیحاتی را ارائه داد.

زمانی که از آقای گیلمات در مورد وضعیت فعلی صنعت بازی‌های ویدئویی سوال شد، وی به اتفاقات اخیر – که شامل عرضه کنسول نینتندو سوییچ نیز می‌شود – اشاره کرد و توضیح داد که به دلیل وجود چنین سخت افزاری، آینده شرکت یوبیسافت امیدوار کننده به نظر می‌رسد.

این صنعت در حال تغییر و جهانی شدن است. تمرکز نینتندو برروی پویایی و تحرک برای نینتندو سوییچ، به تمام ناشرین بزرگ، توانایی‌ها و بودجه لازم برای ساخت بازی‌های بهتر را ارائه داده است. امروزه صنعت بازی‌ها بسیار پر رونق است.

سپس وی درباره مدل‌های free-to-play اذعان کرد که استفاده از آن بستگی به این دارد که چه چیزی برای ارائه بهترین تجربه ممکن نیاز است.

برخی از بازی‌ها از آن ریشه‌ها استفاده می‌کنند اما هدف این است که کمی تنوع در عناوین وجود داشته باشد. ما می‌توانیم برای هر تجربه، بهترین رویکرد را به کار بگیریم.

در مورد موضوع رابطه با نینتندو و استفاده از راهنمایی‌های آقای شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto)، گیلمات اعلام کرد که بازی‌هایی مانند Starlink: Battle for Atlas، بهترین نمونه‌ی همکاری موفق با شرکت ژاپنی و همچنین خالق ماریو محسوب می‌شود.

بله، ما از طرفداران بزرگ آقای میاموتو هستیم. درطی ۳۰ سال اخیر، ما در حال بررسی کار‌های وی بوده و چیز‌های زیادی از ایشان یاد گرفتیم. نزدیک شدن به آقای میاموتو و تیمش واقعی کار مهم و تجربه‌ای فوق‌العاده برای تمام‌ تیم‌های حاضر در یوبیسافت است؛ آن‌ها عاشق این هستند که با وی همکاری کرده و چیز‌های جدیدی یاد بگیرند.

در نهایت جف کیلی از آقای گیلمات پرسید که احتمال انتشار کدام مجموعه‌های شرکت یوبیسافت برای کنسول نینتندو سوییچ بیشتر است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، مدیر عامل یوبیسافت از اعلام نام خاصی خودداری کرد و تنها توضیح داد که در طی این فرایند، فاکتور‌های متفاوتی در نظر گرفته می‌شوند.

ما باید مطمئن شویم که عناوین، کاملاً مناسب این کنسول و همچنین عموم مخاطبین هستند. زمانی که ما قصد انتشار بازی‌های خود برروی نینتندو سوییچ را داریم، این فاکتور‌ها و ظرفیت کنسول را در نظر می‌گیریم.

نظر شما در مورد وضعیت فعلی صنعت بازی‌های ویدئویی و همکاری میان یوبیسافت و نینتندو چیست؟

منبع متن: gamefa

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید